×
آخرین اخبار

رهاسازی ۲ بهله دلیجه توسط اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان مسجدسلیمان

  • کد نوشته: 67001
  • ۱۴۰۰-۰۴-۲۹
  • 891 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز از مسجد سلیمان؛ ۲ بهله دلیجه که وضعیت جسمانی مناسبی نداشتند، توسط یکی از شهروندان به اداره حفاظت محیط زیست تحویل داده شدند که پس از نگهداری و تیمار در طبیعت این شهرستان رها سازی شدند. مصطفی یوسفی رئیس اداره حفاظت محیط زیست مسجدسلیمان گفت: ۲ بهله دلیجه پس از تیمار […]

    رهاسازی ۲ بهله دلیجه توسط اداره حفاظت از محیط زیست شهرستان مسجدسلیمان

    به گزارش دیدگاه نیوز از مسجد سلیمان؛ ۲ بهله دلیجه که وضعیت جسمانی مناسبی نداشتند، توسط یکی از شهروندان به اداره حفاظت محیط زیست تحویل داده شدند که پس از نگهداری و تیمار در طبیعت این شهرستان رها سازی شدند.

    مصطفی یوسفی رئیس اداره حفاظت محیط زیست مسجدسلیمان گفت: ۲ بهله دلیجه پس از تیمار یک ماهه توسط دوستدار محیط زیست مسجدسلیمانی و فراهم شدن شرایط بازگشت به طبیعت در منطقه حفاظت شده هفت شهیدان رهاسازی شدند.

    یوسفی افزود: پرنده شکاری دلیجه معمولا بر روی درخت لانه گذاری می کند و در اکثر مناطق ایران یافت می شود. دلیجه با پرهای قهوه ای و خال های تیره از پرندگان شکاری است که بال های نوک تیز و دم باریک این پرنده را در زمره شاهینیان قرارداده است.

    رئیس اداره حفاظت محیط زیست مسجد سلیمان از عموم مردم به ویژه دوستداران طبیعت خواست باحمایت ازحیات وحش و تنوع زیستی منطقه از شکار گونه های جانوری به خصوص پرندگان شکاری که از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند خودداری کنند.

    وی گفت: شهروندان می توانند تخلفات شکارچیان را به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گزارش کنند و در صورت مشاهده حیوانات آسیب دیده در محیط زیست موضوع را به اطلاع کارشناسان این اداره برسانند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *