×
آخرین اخبار

رقابتهای بسکتبال لیگ جوانان کشور در رشت آغاز شد

  • کد نوشته: 104423
  • ۱۴۰۱-۰۸-۱۶
  • 168 بازدید
  • رشت – خبر روز – دور رفت مرحله اول از گروه نخست رقابتهای بسکتبال لیگ جوانان باشگاههای کشور از عصر دوشنبه در رشت آغاز شد.

    رقابتهای بسکتبال لیگ جوانان کشور در رشت آغاز شد

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز، در این دوره از رقابتها و در گروه اول تیمهای بسکتبال جوانان درفک از رشت، آتی البرز،  خانه بسکتبال بندر ترکمن، خانه بسکتبال ارومیه و ایزی پایپ کاشان حضور دارند که به میزبانی تیم درفک در رشت با هم رقابت می‌کنند.

    در بازی افتتاحیه این دوره از رقابتها، تیمهای بسکتبال جوانان ایزی پایپ کاشان و خانه بسکتبال ارومیه رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم بسکتبال جوانان ایزی پایپ کاشان با نتیجه ۶۹ بر  ۴۷ برابر حریف خود به برتری رسید تا این مسابقات را با پیروزی آغاز کند.

    در جریان این دیدار، تیم بسکتبال جوانان ایزی پایپ کاشان در هر چه کوارتر(نیمه) برتر از حریف خود ظاهر شد و سرانجام توانست با اختلاف ۲۲ امتیاز حریف خود را شکست دهد تا یکی از شانس‌های صدرنشینی رقابتهای گروه اول این مسابقات باشد.

    همچنین در دومین و آخرین بازی از روز نخست این مسابقات، تیمهای بسکتبال جوانان آتی البرز و خانه بسکتبال بندرترکمن رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم بسکتبال جوانان بندرترکمن در یک بازی نزدیک با نتیجه ۵۶ بر ۴۷ حریف خود را مغلوب کرد تا این تیم نیز با پیروزی روز اول این مسابقات را  به اتمام برساند.  

    در رقابتهای بسکتبال لیگ جوانان باشگاههای کشور، ۵۰ تیم در ۱۰ گروه حضور دارند که به صورت دروه ای و رفت و برگشت با هم رقابت می‌کنند که بازیهای دور رفت گروه اول این مسابقات به مدت پنج روز در سالن اختصاصی بسکتبال مجموعه ورزشی ۶ هزار نفره شهدای رشت برگزار می‌شود.     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *