×
آخرین اخبار

نماینده مسجدسلیمان در مجلس:
رفع محرومیت ها در حوزه بهداشت مسجدسلیمان در اولویت قرار گیرد

  • کد نوشته: 48229
  • ۱۳۹۹-۱۰-۰۵
  • 567 بازدید
  • نماینده شهرستان های مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی گفت: محرومیت ها و کمبودها به خصوص در حوزه بهداشت و درمان در حوزه انتخابیه ، سلامت شهروندان را به خطر انداخته که رفع این محرومیت ها باید در اولویت کار وزارت بهداشت قرار گیرد.
    رفع محرومیت ها در حوزه بهداشت مسجدسلیمان در اولویت قرار گیرد

    به گزارش دیدگاه نیوز، علیرضا ورناصری شامگاه پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان مسجدسلیمان اظهار داشت: در ۶ ماه اخیر در زمینه بررسی محرومیت های حوزه انتخابیه، جلسات مختلفی با استاندار خوزستان و مسئولان کشوری برگزار شده که عمده دستگاه های اجرایی نیز در این زمینه همکاری خوبی داشته اند.

    وی افزود: از ابتدای سال تاکنون به غیر از ۲ وزارتخانه، نمایندگان و یا وزیران سایر وزارتخانه‌ها را به شهرستان مسجدسلیمان آورده‌ایم و از نزدیک مشکلات و محرومیت های چهار شهرستان را مورد بررسی قرار داده اند.

    نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اکنون بهترین تدبیر برای رفع مشکلات دعوت از وزیران برای بررسی شرایط در منطقه است که از ابتدای کار در اولویت قرار گرفته است.

    وی بیان کرد: در حال حاضر نیز مسائل و مشکلات در وزارتخانه‌ها در حال پیگیری است و تا به سرانجام رساندن رفع محرومیت ها دست از پیگیری بر نخواهیم داشت.

    ورناصری تصریح کرد: روند تشکیل این جلسات در سطح ستاد عالی استان اگر ماهی یک بار برگزار شود می توانیم به مشکلات بهتر از گذشته رسیدگی کنیم.

    وی گفت: اکنون در بسیاری از شاخص ها از متوسط استان نیز پایین تر هستیم که قابل قبول نیست؛ سه شهرستان نیز حتی یک تخت بیمارستانی ندارند که این کمبودها می تواند سلامت شهروندان را با خطر بیندازد.

    نماینده مردم مسجدسلیمان، لالی، هفتکل و اندیکا در مجلس شورای اسلامی افزود: در ماه گذشته در شهرستان لالی ۹ نفر در تصادف جان خود را از دست دادند در حالی که تلفات کرونا چهار نفر بوده است.

    وی اظهار داشت: همچنین در حوزه راه ها ضمن قدردانی از مسئولان وزارت راه و مسئولان استان برای اقدامات انجام شده ، هنوز با مشکلاتی مواجه هستیم که نیازمند پیگیری جدی هستند.

    برخی مصوبات توسط دستگاه ها اجرا نشده است

    همچنین فرماندار مسجدسلیمان در این نشست گفت: در ماه های گذشته جلسات مختلفی در زمینه رسیدگی به مشکلات شهرستان مسجد سلیمان برگزار شده و اقدامات خوبی صورت گرفته اما هنوز برخی از مصوبات توسط دستگاه ها، اجرایی نشده است.

    محمد پاکدل افزود: پروژه فرودگاه این شهرستان چند سال است اجرایی نشده و نیازمند اعتبار است و باید از طریق سازمان فرودگاه‌های کشور پیگیری شود.

    وی ادامه داد: همچنین باتوجه به اینکه فصل تنش آبی را پیش رو داریم تقویت شبکه آب رسانی به این شهرستان نیز از ضرورت ها است.

    فرماندار مسجدسلیمان گفت: همچنین در زمینه جابجایی پایه های چوبی که یکی از معضلات اصلی شهرستان مسجدسلیمان است، باید تصمیمات اساسی گرفته شود چرا که با کوچکترین برخورد خطر سقوط آن ها وجود دارد.

    وی یادآور شد: شرکت مناطق نفت خیز جنوب نیز که مکلف به تکمیل جاده این شهرستان شده بود هنوز اقدامی صورت نداده و شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان نیز نسبت به تعهدات ۲۰ کیلومتر آسفالت از معابر اقدام نکرده است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *