×
آخرین اخبار

رفع تصرف از اراضی مسکن و شهرسازی در محدوده شهری امیدیه

  • کد نوشته: 55080
  • ۱۳۹۹-۱۲-۲۳
  • 456 بازدید
  •  به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از شهرستان امیدیه ارسلان کریمی دادستان عمومی وانقلاب امیدیه در این باره گفت: بالغ بر ۵۰۰۰ متر اراضی راه و شهر سازی امیدیه در قالب معبر پس از طرح شکایت مالک قانونی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان امیدیه رفع تصرف گردید. وی افزود: دادگستری امیدیه با عنایت به مستندات […]

    رفع تصرف از اراضی مسکن و شهرسازی در محدوده شهری امیدیه

     به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از شهرستان امیدیه ارسلان کریمی دادستان عمومی وانقلاب امیدیه در این باره گفت: بالغ بر ۵۰۰۰ متر اراضی راه و شهر سازی امیدیه در قالب معبر پس از طرح شکایت مالک قانونی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان امیدیه رفع تصرف گردید.
    وی افزود: دادگستری امیدیه با عنایت به مستندات ارائه شده از سوی اداره را و شهرسازی و ارجاع شکایت به شعبه سوم دادیاری دادسرا پس از تحقیقات معموله و استماع اظهارات نمایندگان اداره شاکی و شهرداری امیدیه و اقناع شهرداری به رفع تصرف نهایتا قریب به ۵۰۰۰ متر اراضی پس از قلع و قمع مستحدثات به صورت معبر ازاد سازی گردید.

    کریمی درپایان اظهارکرد: پارسایی دادیار رسیدگی کننده به موضوع نیز در این راستا اعلام داشت این مقدار از اراضی که در طرح های شهری به عنوان معبر پیش بینی شده بود که بعلت مجاورت با پارک مالیات توسط شهرداری امیدیه به ان پارک ملحق شده بود و نهایتا در تاریخ ۱۹ اسفند ماه جاری رفع تصرف گردید.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *