×
آخرین اخبار

رستم قاسمی رفتنی شد؟

  • کد نوشته: 106919
  • ۱۴۰۱-۰۹-۰۱
  • 134 بازدید
  • معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: بحث درخصوص وزارت راه و شهرسازی جدی است که تغییر انجام شود. احتمال زیاد هفته آینده در این حوزه اتفاقاتی رقم بخورد.

    رستم قاسمی رفتنی شد؟

    به گزارش دیدگاه نیوز، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درخصوص صحبت‌های اخیر ابراهیم رئیسی درباره احتمال برخی تغییرات در دولت و اینکه «اصلاح به معنی عقب‌نشینی نیست»، گفت: این یک امر طبیعی است در همه دولت‌ها و این‌طور نیست که اگر مدیری در جایگاه منصوب شد، تا پایان عمر دولت الزاما در آن جایگاه حضور داشته باشد. این دولت هم از این مسئله مستثنی نیست و در یکسال گذشته هم تغییراتی انجام شده است. در آینده هم اگر در جایی لازم باشد تغییر انجام خواهد شد.

    به نقل از ایلنا، محمد حسینی ادامه داد: این یک امر طبیعی است که دولت برای اینکه بتواند اهداف و برنامه‌های خود را پیش ببرد و به مردم ارائه خدمت کند، نیاز به انجام تغییرات داشته باشد، مانند یک تیم فوتبال که در میانه یک مسابقه برای تجدید قوا اقدام به تعویض می‌کند

    حسینی در پاسخ به این سوال که «آیا در حال حاضر تغییری در دولت نهایی شده است؟»، عنوان کرد: بحث درخصوص وزارت راه و شهرسازی جدی است که تغییر انجام شود. احتمال زیاد هفته آینده در این حوزه اتفاقاتی رقم بخورد.

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.