×
آخرین اخبار

سرپرست هلال‌احمر گلستان خبر داد:
راه اندازی کارخانه سرم و سرنگ در صورت تصویب طرح توجیهی

  • کد نوشته: 84971
  • ۱۴۰۱-۰۲-۱۹
  • 1092 بازدید
  • در نشست خبری قاسم غریب آبادی سرپرست جمعیت هلال احمر استان گلستان که بمناسبت روز جهانی صلیب سرخ و هفته هلال احمر برگزار شده بود وی با اعلام برنامه های گرامیداشت این هفته و برگزاری افزون بر ۴٠٠ برنامه شاخص در سطح استان، از تشکیل کمیته ای متشکل از جوانان نخبه هلال احمری برای توسعه فعالیت های دانش بنیان خبر داد.

    راه اندازی کارخانه سرم و سرنگ در صورت تصویب طرح توجیهی

    به گزارش دیدگاه نیوز، قاسم غریب آبادی با گرامیداشت یکصدمین سالگرد تاسیس این نهاد مردمی، اظهار کرد: به مناسبت یکصدمین سالگرد تاسیس جمعیت هلال احمر ۵۰ برنامه شاخص استانی و ۳۵۰ برنامه شاخص شهرستانی در سطح استان برگزار خواهد شد.

    سرپرست جمعیت هلال احمر استان گلستان مهمترین برنامه های این هفته را برگزاری دوره های بازآموزی، افتتاح کانون غنچه های هلال، افتتاح خانه های هلال در روستاها و محلات شهری، رژه های خودروهای امدادی، مانور درمان اضطراری، و کاروان سلامت برشمرد و خاطرنشان کرد: افتتاح یادمان شهدای امدادگر، کاشت ۱۰۰ اصله نهال، سخنرانی در نماز جمعه گرگان و تجلیل از خانواده شهدای امدادگر برخی از دیگر برنامه ها خواهد بود.

    وی با اشاره به توزیع ۳۸ هزار بسته معیشتی توسط خیرین طی سال گذشته بین اقشار آسیب پذیر از توزیع ۱۸ هزار بسته معیشتی در سالجاری بین نیازمندان خبر داد.

    غریب آبادی از کمک بالغ بر ۵۰ میلیارد ریالی به نیازمندان در سال گذشته به نیازمندان از محل منابع داخلی این نهاد یاد کرد وتصریح کرد: اصحاب رسانه می‌توانند و ما هم تقاضا داریم نسبت به معرفی خیرین همچنین در معرفی افراد نیازمند در دو حوزه معیشتی و دارویی به هلال احمر گلستان کمک کنید.

    سرپرست جمعیت هلال احمر استان گلستان از تشکیل کمیته نخبگان دانش بنیان در جمعیت هلال احمر در هفته گذشته بعنوان اتاق فکری برای این نهاد نام برد و اضافه کرد: در این کمیته تلاش ما بهره مندی از ایده های نو و دانش بنیان جوانان برای توسعه فعالیت ها و نیل به اهداف هلال احمر است.

    وی همچنین ضمن قدردانی از زحمات رسانه ها گفت: بار اطلاع رسانی جامعه بر دوش خبرنگاران است و شما از جایگاه ویژه ای برخوردار و در واقع چشم و‌ گوش و زبان جامعه هستید چرا که اتفاقات را به مردم اطلاع رسانی می کنید و دغدغه های مردم را در جهت حل مشکلات به مسئولین انتقال می دهید.

    قاسم غریب آبادی در ادامه به پروژه هایی مهم استان که در حال پیگیری است اشاره و تصریح کرد : کارخانه سرنگ و سرم سازی و پروژه گردشگری از مهمترین آنها است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “راه اندازی کارخانه سرم و سرنگ در صورت تصویب طرح توجیهی”

    1. من یه طرح توجیهی سرم سازی از وبسایت گسترش کارآفرینی دانلود کردم آدرس سایتشم گذاشتم … میخواستم ببینم این طرح میتونه برای وام و مجوز استفاده بشه ؟

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *