×
آخرین اخبار

راننده مبلغ مراسم ترحیم در باغملک بازداشت شد

  • کد نوشته: 23145
  • ۱۳۹۹-۰۲-۰۴
  • 760 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز؛ دادستان باغملک گفت: یک راننده خودرو که با استفاده از بلندگو، مردم شهرستان باغملک را به شرکت در یک مراسم ترحیم دعوت می‌کرد بازداشت شد. رحمان بن‌سعید بیان کرد: این فرد که با خودروی خود مردم را به شرکت در یک آیین ترحیم دعوت می‌کرد صبح امروز بازداشت و خودروی وی […]

    راننده مبلغ مراسم ترحیم در باغملک بازداشت شد

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ دادستان باغملک گفت: یک راننده خودرو که با استفاده از بلندگو، مردم شهرستان باغملک را به شرکت در یک مراسم ترحیم دعوت می‌کرد بازداشت شد.

    رحمان بن‌سعید بیان کرد: این فرد که با خودروی خود مردم را به شرکت در یک آیین ترحیم دعوت می‌کرد صبح امروز بازداشت و خودروی وی نیز به پارکینگ منتقل شد.

    وی افزود: دادستانی باغملک با تمام کسانی که با خودروهای بلندگودار در سطح شهر به ترغیب مردم برای حضور در آیین‌های ترحیم اقدام کنند برخورد جدی می‌کند.

    دادستان باغملک از برخورد با برپاکنندگان آیین ترحیم و یا عروسی در این شهرستان خبر داد و ادامه داد: سلامت مردم خط قرمز ماست و در این زمینه هیچگونه مماشاتی نخواهیم کرد.

    وی افزود: خوانندگانی نیز که در این آیین‌ها فعالیت کنند روانه بازداشتگاه خواهند شد.

    موارد مثبت از بیماری کووید ۱۹ یا ویروس کرونا از اواخر بهمن پارسال در کشور مشاهده شد.شیوع این ویروس بر بیشتر فعالیت‌های اقتصادی ، آموزشی ، اداری اجتماعی و فرهنگی خوزستان تاثیر بسیار بالایی گذاشته است.ویروس کرونا یا کووید ۱۹ اواسط ماه دسامبر (۲۴ آذر۹۸) در شهر ووهان چین گزارش شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *