×
آخرین اخبار

راز زن خیانتکار در مسیر شلیک‌های مرگ

  • کد نوشته: 135216
  • ۱۴۰۲-۰۳-۰۷
  • 55 بازدید
  • زن خیانتکار که نقشه قتل شوهرش را طراحی کرده بود پس از ۱۰ سال زندان، آزاد شد.

    راز زن خیانتکار در مسیر شلیک‌های مرگ

     ساعت ۱۲ شب ۱۴مهرماه ۱۳۹۲ صدای شلیک چند گلوله در ایستگاه ۲ کوی قدس آبادان کافی بود تا اهالی محل در تماس با پلیس ماجرای شلیک‌های وحشت آور را گزارش کنند و در ادامه تیمی از مأموران کلانتری ۱۳ قدس برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.
    مأموران با حضور در محل مشاهده کردند مرد جوانی به نام حسن هدف شلیک مرگبار مقابل در خانه‌اش قرار گرفته است و همین کافی بود تا بازپرس ویژه قتل همراه تیمی از پلیس آگاهی آبادان و پزشکی قانونی با حضور در صحنه جرم، تحقیقات پلیسی را آغاز کنند.

    زن قربانی جنایت که در خانه حضور داشت در همان ابتدا هدف تحقیق قرار گرفت و گفت: با همسرم در خانه بودیم که زنگ خانه به صدا در آمد و شوهرم برای بازکردن در به جلوی در رفت اما ناگهان صدای شلیک ۳ گلوله به گوش رسید و با سرعت از خانه خارج شدم و دیدم همسرم غرق خون روی زمین افتاده است.

    داستانسرایی عجیب در قتل

    ادعاهای زن جوان در حالی بود که کارآگاهان در بررسی صحنه جرم پی بردند که گلوله‌های مرگ از داخل خانه شلیک شده است و اهالی محل نیز قبل از شلیک متوجه درگیری در خانه حسن شده بودند و این درگیری‌ در حالی بود که حسن قبل از مرگش عنوان کرده که شلیک و فریادهای مرد جوان را نیز همسایه‌ها شنیده بودند.
    همین سرنخ‌ها کافی بود تا باردیگر زن جوان هدف تحقیق قرار گیرد و در این مرحله همسر حسن که راهی جز اعتراف نداشت به قتل شوهرش با شلیک‌های رضا اعتراف کرد و همین کافی بود تا کارآگاهان با اقدامات فنی و پلیسی رضا را دستگیر کنند.
    رضا وقتی فهمید زن خائن نقشه قتل را فاش کرده است در اعترافاتش گفت: من و حسن با هم دوست بودیم و در جریان اختلافات همسرش با حسن بودم تا اینکه زن حسن با حرفهایش توانست خودش را به من نزدیک کند و در ادامه یک کلت برای من خرید و دستور داد تا شوهرش را به قتل برسانم و من هم که خام حرف‌های این زن شده بودم دست به قتل حسن زدم و سپس اسلحه را داخل رودخانه بهمنشیر انداختم.

    آزادی زن خائن از زندان

    ۱۰ سال از ماجرای قتل مرد جوان در آبادان می‌گذرد و زن قربانی جنایت که دستور این جنایت را صادر کرده بود پس از ۱۰ سال زندان با رضایت فرزندش که در زمان جنایت ۱۷ سال داشت و حالا به سن قانونی رسیده است از زندان آزاد شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *