×
آخرین اخبار

دیوان محاسبات نقش مهمی در اعتمادسازی مردم دارد

  • کد نوشته: 85061
  • ۱۴۰۱-۰۲-۲۲
  • 331 بازدید
  • نماینده ولی‌فقیه در لرستان بر جلب اعتماد مردمی تاکید کرد و گفت: به‌ شیوه‌ای عمل کنیم که مبتلا به نگاه بدبینی مردم نشویم و دیوان محاسبات در جهت دادن به این مسیر نقش مهمی دارد.
    دیوان محاسبات نقش مهمی در اعتمادسازی مردم دارد

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امشب در آئین تکریم و معارفه مدیرکل دیوان محاسبات لرستان، اظهار کرد: همه ما به ویژه دیوان محاسبات در مراکز مهمی مشغول خدمت‌گذاری هستیم و در این مقطع زمان این خدمت‌گذاری متوجه ما شود.
    وی خاطرنشان کرد: در هیچ دوره‌ای به این میزان فعلی، ایران اسلامی مورد توجه افکار عمومی و جهانی قرار نگرفته است، همچنین نظام جمهوری اسلامی در هیچ مقطعی به مانند کنونی بر معادلات جهانی تاثیرگذار نبوده است.
    نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه مسوولیت‌پذیری در این مقطع حساس است، افزود: شرایط اقتصادی و تعطیلی کارخانه‌ها و بیکاری وضعیت خاصی را ایجاد کرده، اما می‌توان با همدلی و خرد جمعی و تعاون و کار جهادی از سد مشکلات عبور کرد.
    شاهرخی بیان داشت: دولت سیزدهم برنامه‌های خود را بر محورهای مردمی بودن، عدالت‌محوری، فسادستیزی، ایجاد امید در بین مردم و انسجام و وحدت قرار داده است.
    وی بر جلب اعتماد مردمی تاکید و تصریح کرد: به‌ شیوه‌ای عمل کنیم که مبتلا به نگاه بدبینی مردم نشویم و دیوان محاسبات در جهت دادن به این مسیر نقش مهمی دارد.
    نماینده ولی‌فقیه در لرستان ادامه داد: وقت خود و استان را به کارهای حاشیه‌ای هدر ندهیم، در طول سالیان استان میزبان مراسم‌های مختلفی بوده، اما هیچ تاثیری در رشد اقتصادی و پیشرفت و ارتقای فرهنگی و دینی استان نداشته است.
    شاهرخی بیان داشت: در موقعیتی که نیاز به همدلی و اتحاد و وحدت داریم، همه اقوام نسبت به حجب و حیا و عفت همه متحد هستند، امور را به گونه‌ای تدبیر نکنیم که نتوانیم رویدادها را چاره‌اندیشی کنیم، آن هم در دولت انقلابی که پایبند به آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی است.
    وی با بیان اینکه خود را موظف می‌دانیم که در کنار مردم باشیم و از دولت حمایت کنیم، گفت: حمایت، هدایت، نظارت، نقد منصفانه همراه با پیشنهادات سازنده از وظایف همگان است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *