×
آخرین اخبار

دیدار مرزی جانشین فرمانده ناجا با فرماندهان نظامی آذربایجان/ ‌طرف آذربایجانی ‌برای شلیک ‌گلوله به خاک ایران عذرخواهی ‌کرد

  • کد نوشته: 37400
  • ۱۳۹۹-۰۷-۱۶
  • 282 بازدید
  •  جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اصابت تعدادی گلوله توپ و راکت به خاک ‌ایران‌ گفت: در منطقه مرزی یک ملاقات با طرف آذربایجانی داشتیم و موارد لازم را اعلام کردیم و آنها نیز مراتب عذرخواهی خود را اعلام کردند. به گزارش دیدگاه نیوز ، سردار قاسم رضایی‌ در حاشیه بازدید […]

    دیدار مرزی جانشین فرمانده ناجا با فرماندهان نظامی آذربایجان/ ‌طرف آذربایجانی ‌برای شلیک ‌گلوله به خاک ایران عذرخواهی ‌کرد

     جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اصابت تعدادی گلوله توپ و راکت به خاک ‌ایران‌ گفت: در منطقه مرزی یک ملاقات با طرف آذربایجانی داشتیم و موارد لازم را اعلام کردیم و آنها نیز مراتب عذرخواهی خود را اعلام کردند.

    به گزارش دیدگاه نیوز ، سردار قاسم رضایی‌ در حاشیه بازدید از واحد‌های مرزی استان آذربایجان‌شرقی ‌اظهار داشت: در منطقه‌ای هستیم که بین کشور آذربایجان و ارمنستان به‌هردلیلی مناقشه رخ داده است و ما آرزو داریم این موضوع به‌زودی به پایان برسد و ملت هر دو کشور آسوده باشند و امنیت و آرامش در منطقه برقرار شود.

    وی با بیان اینکه “حدود ۹ روز است که دو کشور در منطقه در حال جنگ هستند و ما برای انسان‌هایی که کشته شدند، ناراحت هستیم”، افزود: در این تبادل آتش، تعدادی از گلوله توپ‌ها و راکت‌های آنها به‌صورت‌ سهوی به خاک ما اصابت کرده است و مرزبانان کشور ما هم طبق وظیفه‌ای که دارند به‌صورت‌ قانونی به دو کشور ارمنستان و آذربایجان اخطار و هشدار داده‌اند و آنها نیز اشتباه صورت‌گرفته را پذیرفته‌اند.

    جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اعلام اینکه مقرر شده است زاویه تیر‌اندازی دو طرف اصلاح شود، تصریح کرد: کشاورزان، کارگران و مرزنشینان در منطقه فعال هستند و همچنین مرزبانان ما با هوشیاری، آرایش لازم را اتخاذ کردند و رصد و اشراف کامل بر مرزها دارند.

    سردار رضایی گفت: در منطقه مرزی، یک ملاقات با طرف آذربایجانی داشتیم و موارد لازم را اعلام کردیم و آنها نیز مراتب عذرخواهی خود را اعلام کردند.

    بازدید جانشین فرمانده ناجا از نوار مرزی خداآفرین‌

    سردار رضایی به‌همراه سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی ناجا و سردار حسین عبدی فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از  نوار مرزی “خداآفرین” بازدید کرد.

    جانشین فرمانده ناجا در این بازدید، ابراز کرد: مناقشه دو کشور همسایه آذربایجان و ارمنستان که بنا به دلایلی آغاز شده است امیدواریم هرچه زودتر پایان یابد و امنیت دوباره به مرزهای این دو کشور بازگردد.

    وی ادامه داد: از آغاز درگیری بین این دو کشور تعدادی گلوله‌های توپ و راکت به خاک جمهوری اسلامی ایران برخورد کرده است که مرزبانان ما بر حسب وظایف خود تذکرات لازم را صادر کرده‌اند تا زاویه تیراندازی را رعایت کنند تا مِن‌بعد شاهد این قبیل حوادث در مرزهای کشور عزیزمان نباشیم.

    سردار رضایی در پایان این بازدید ضمن شرکت در کمیسیون عملیات از تلاش مرزبانان در تأمین امنیت و آرامش مرزها قدردانی و بر نقش‌آفرینی مسئولانه و متعهدانه آنان تأکید کرد.

     

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *