×
آخرین اخبار

محمددانشوررئیس دادگستری بندر ماهشهر
دو فرد محکوم به قصاص دربندرماهشهر پای چوبه داربخشیده شدند

  • کد نوشته: 39600
  • ۱۳۹۹-۰۸-۰۴
  • 370 بازدید
  • دو فرد محکوم به قصاص در ماهشهر بعد از ۶ سال با جلب رضایت اولیای دم و پیگیری شعبه ۵ شورای حل اختلاف این شهرستان از چوبه دار رهایی یافتند.
    دو فرد محکوم به قصاص دربندرماهشهر پای چوبه داربخشیده شدند


    دو فرد محکوم به قصاص دربندرماهشهر پای چوبه داربخشیده شدند

    دو فرد محکوم به قصاص در ماهشهر بعد از ۶ سال با جلب رضایت اولیای دم و پیگیری شعبه ۵ شورای حل اختلاف این شهرستان از چوبه دار رهایی یافتند.

    رئیس دادگستری ماهشهر شنبه سوم آبان گفت: در جریان نزاع و درگیری بین سه نفر در شهریور ۹۳، یک نفر به قتل رسید و قاتلان پس از دستگیری محکوم به قصاص شدند. از ابتدای وقوع این قتل بزرگان، سران عشایر و خیرین برای صلح و سازش همچنین جلوگیری از ادامه اختلاف بین ۲ طایفه درگیر تلاش کردند اما نتیجه‌ای نداشت.
    محمد دانشور افزود: با توجه به بافت عشایری شهرستان و درخواست مکرر خانواده قاتلان همچنین پشیمانی محکومان، پرونده برای صلح و سازش و کاهش اختلاف بین این ۲ طایفه به شعبه پنج شورای حل اختلاف ماهشهر ارجاع شد. رئیس و اعضای این شعبه با دعوت از بزرگان هر ۲ طایفه و خانواده مقتول و برگزاری چند نشست با آنان، توانستند در یک اقدام خداپسندانه چند روز قبل از اجرای حکم قصاص، رضایت اولیای دم را جلب و اختلاف ۶ ساله بین این ۲ طایفه را منتهی به صلح و سازش کنند./روابط،عمومی شوراهای حل اختلاف استان خوزستان

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *