×
آخرین اخبار

دو تن از معاونان آبفای خوزستان بازداشت شدند

  • کد نوشته: 115568
  • ۱۴۰۱-۱۱-۰۳
  • 166 بازدید
  • دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان گفت: دو تن از معاونان شرکت آب و فاضلاب به اتهام قصور در ترمیم معابر پس از عملیات اصلاح شبکه فاضلاب، بازداشت شدند.

    دو تن از معاونان آبفای خوزستان بازداشت شدند

    صادق جعفری چگنی اظهار کرد: از ابتدای بارش‌ها در استان خوزستان، به صورت مکرر اخطارهایی در خصوص آب‌گرفتگی معابر استان به مدیران شرکت آبفا داده شد اما در بارندگی اخیر مجددا شاهد انباشت آب‌های سطحی و عدم دفع صحیح فاضلاب بودیم.

    وی ادامه داد: پس از نشست با متولیان امر اعم از شهردار اهواز و مدیر آبفای خوزستان، از محل‌های اجرای طرح اصلاح شبکه فاضلاب، بازدید شد و با توجه به ضعف در عملکرد دستگاه متولی در مورد لوله‌گذاری و آسفالت خیابان‌های محل اجرای طرح، در راستای حفظ حقوق عامه، پرونده قضایی تشکیل و دستور بازداشت دو تن از معاونین آبفای و فاضلاب استان صادر شد.

    جعفری چگنی گفت: پیش از این نیز به دنبال آب‌گرفتگی‌های مکرر معابر استان خوزستان، پرونده قضایی برای مقصران آبگرفتگی‌های اخیر استان تشکیل شده بود.

    بنا بر اعلام عمومی دادگستری خوزستان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان تصریح کرد: دستگاه قضایی استان هم‌راستا با سیاست‌های قوه قضائیه، نظارت بر حفظ حقوق شهروندان و برخورد با متخلفان در این زمینه را به عهده دارد و با مدیرانی که در انجام وظایف خود کوتاهی می‌کنند، برخورد جدی خواهد کرد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *