×
آخرین اخبار

دومین جلسه ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان در استان فارس برگزار شد

  • کد نوشته: 43004
  • ۱۳۹۹-۰۸-۱۱
  • 519 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز ، دومین جلسه ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و گرامیداشت هفته وحدت در فارس برگزار شد.  حجت الاسلام و المسلمین محمد رضایی در این جلسه با اشاره به حلول ماه ربیع الاول گفت ماه ربیع، ماه شادی است و در فرهنگ ما، هم گریه […]

    دومین جلسه ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان در استان فارس برگزار شد

    به گزارش دیدگاه نیوز ، دومین جلسه ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و گرامیداشت هفته وحدت در فارس برگزار شد.

     حجت الاسلام و المسلمین محمد رضایی در این جلسه با اشاره به حلول ماه ربیع الاول گفت ماه ربیع، ماه شادی است و در فرهنگ ما، هم گریه و حزن اندوه، و هم شادی و نشاط مشروع وجود دارد و لازم است.

     رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به اینکه باید به شادی ها نیز توجه کنیم تصریح کرد: نباید مارا نسل گریه و اندوه ببینند و باید در ایام عزاداری ناراحت و حزین، و در ایام شادی و اعیاد شاد باشیم.

    رضایی با تبریک هفته نیروی انتظامی ضمن قدردانی از این نیروهای خدوم و زحمتکش اذعان داشت: نیروی انتظامی یک نیروی چابک با حوزه مأموریتی گسترده است که با همه محدودیت ها در حیطه های انتظامی و امنیتی نظیر وقایع سال گذشته بسیار خوب عمل کرده و باید از آن ها تشکر کرد.

     وی افزود: در مواجهه با همه اتفاقات و ناهنجاری ها همواره نیروی انتظامی در صف اول است و از زحمات نیروی انتظامی استان فارس و شهرستان شیراز به جهت همکاری خالصانه در برگزاری ایام الله و مراسم در طول سال صمیمانه تشکر می کنیم.

     رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس با یادآوری وقایع یوم الله ۱۳ آبان نظیر تبعید حضرت امام خمینی(ره) از ایران به ترکیه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز، تقارن مبارک این روز با میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) و آغاز هفته وحدت را به فال نیک گرفت و گفت: وحدت بین مسلمانان جهان و شیعه و سنی راه حل بسیاری از مشکلات جهان اسلام است.

     حجت الاسلام و المسلمین رضایی با اشاره به تقارن یوم الله ۱۳ آبان با انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیز گفت: اینکه در آمریکا چه کسی رأی بیاورد اهمیتی ندارد زیرا خط مشی استکبار تغییرناپذیر است و تنها روش آنها در استعمار، صحنه گردانی، زورگویی و ظلم به ملت ها تفاوت می کند.

     وی توافق کشورهای حاشیه خلیج فارس با رژیم جعلی اسرائیل را نشان ضعف و ذلت این کشورها دانست و خاطرنشان کرد: کشورهای خودفروخته حاشیه خلیج فارس این ننگ را تا ابد بر پیشانی خود گذاشتند.

     رضایی با یادآوری تقارن آغاز هفته وحدت با یوم الله ۱۳ آبان اعلام کرد: امسال ضمن گرامیداشت هفته وحدت با حضور جمعی از برادران اهل تسنن در کنار برادران شیعی خود به عنوان نماد وحدت شیعه و سنی، برای به نمایش گذاشتن وحدت ملی در مبارزه با استکبار جهانی نیز شاهد حضور نمایندگان اقشار مختلف از جمله عشایر غیور، کارگران، دانشجویان، طلاب و روحانون، اصناف و بازاریان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مراسم خواهیم بود.

     

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *