×
آخرین اخبار

دلار هست؛ خریدار نیست

  • کد نوشته: 38345
  • ۱۳۹۹-۰۷-۲۳
  • 450 بازدید
  • سخنگوی دولت گفت: قیمت واقعی دلار این نیست اما باز هم در بازار عرضه می‌شود ؛ خریدار هم ندارد و باز قیمتش بالا می‌رود ؛ عده‌ای برای افزایش قیمت منتظر هستند و شرایط ما جنگ اقتصادی است.
    دلار هست؛ خریدار نیست

    سخنگوی دولت گفت: قیمت واقعی دلار این نیست اما باز هم در بازار عرضه می‌شود ؛ خریدار هم ندارد و باز قیمتش بالا می‌رود ؛ عده‌ای برای افزایش قیمت منتظر هستند و شرایط ما جنگ اقتصادی است.
    به گزارش دیدگاه نیوز، علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری خود مبنی بر افزایش قیمت خودرو و برنامه‌های دولت در این‌باره گفت: بخشی از قیمت خودرو ناشی از تصمیم مردم برای حفظ سرمایه است، و الّا خیلی از تولید عقب نیستیم؛ بخشی هم ناشی از قیمت ارز است.

    وی در ادامه به سفر روز گذشته همتی رئیس کل بانک مرکزی به عراق اشاره کرد و گفت: سفر آقای همتی بسیار مثبت بوده و با تفاهم‌هایی که صورت دادند، امیدواریم منابع خودمان را در کشورهای دیگر به‌دست بیاوریم و در روزهای آینده فشارها کم‌تر می‌شود.

    سخنگوی دولت با بیان اینکه با ابزارهای مالیاتی و سایر ابزارها فاصله‌ها را برای سودجویی از طریق خرید و فروش ماشین کاهش می‌دهیم، اظهار داشت: افزایش ورود خودرو به بازار را در ماه‌های آتی خواهیم داشت و آقای رزم‌حسینی برنامه‌ای برای تولید و عرضه ۱۲۵۰ هزار خودرو تا سال ۱۴۰۰ صورت داده‌اند و ایمیدرو اقداماتی را صورت خواهد داد که فشاری به بازار وارد نشود.

    ربیعی ادامه داد: هم‌چنین بحث واقعی‌سازی قیمت هم دنبال شده است؛ حتی دلار هم قیمت واقعی‌اش این نیست. در بازار عرضه می‌شود، خریدار ندارد و باز قیمتش بالا می‌رود. عده‌ای برای افزایش قیمت منتظر هستند و شرایط ما جنگ اقتصادی است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *