×
آخرین اخبار

دلار فولاد را گران کرد

  • کد نوشته: 105210
  • ۱۴۰۱-۰۸-۲۱
  • 99 بازدید
  • یک فعال‌ صنفی در بازار آهن و فولاد گفت: این هفته قیمت فولاد به گرانی میل می‌کند و عمده‌ترین دلیل آن افزایش قیمت دلار است.

    دلار فولاد را گران کرد

    به گزارش دیدگاه نیوز، محمد صادق چیت‌ساز با اشاره به تغییرات قیمتی در بازار اهن و فولاد، اظهارداشت: افزایش قیمت دلار در هفته قبل موجب شد بسیاری از محصولات آهن و فولاد میل به افزایش نرخ داشته باشند.

    به نقل از فولادبان، وی با بیان اینکه قیمت داخلی آهن آلات با افزایش دلار بالا رفت، گفت: قیمت میلگرد در هفته اخیر از ۱۵ هزار و ۲۰۰ در هفته قبل به ۱۶ هزار و ۳۰۰ تومان رسید.

    این عضو هیات مدیره اتحادیه صنفی آهن و فولاد درباره قیمت دیگر محصولات فولادی تصریح کرد: قیمت تیرآهن در هفته ایر از ۱۷ هزار و ۴۰۰ تومان در هفته قبل به ۱۸ هزار و ۲۰۰ تومان در این هفته رسید.

    چیت ساز، شرایط بازارهای جهانی را با ثبات دانست و گفت: افزایش قیمت محصولات فولادی در بازار داخلی در حالی با رشد مواجه بود که قیمت جهانی فولاد در بارارهای‌ جهانی با ثبات همراه بود و تغییر قیمتی قابل ملاحظه ای نداشت.

    وی به معاملات اندک در بازار داخلی اشاره کرد و افزود: افزایش قیمت انواع محصولات فولادی در شرایطی بود که معاملات فولادی به حداقل ممکن و با حداقل سود و سود بسیار ناچیز انجام می‌شد.

    این فعال صنفی با اشاره به تاثیرپذیری بازار داخلی از قطعی برق در تابستان و دامپینگ روسیه، اظهارداشت: بسیاری از واحدهای تولیدی که بازار اروپا را از دست داده بودند، ‌به فعالیت در بازارهای چین و خاورمیانه پرداختند که این مساله موجب کاهش قیمت محصولات فولادی در بازارهای جهانی و بازگشت قیمت‌ها به سال ۱۴۰۰ شدند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.