×
آخرین اخبار

دعوت بیش از ۱۰۰۰ دانشجو از رضایی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری

  • کد نوشته: 60443
  • ۱۴۰۰-۰۲-۲۴
  • 365 بازدید
  • هزار و ۱۱۱ نفر از دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی سراسر کشور در بیانیه ای از محسن رضایی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ دعوت کردند.
    دعوت بیش از ۱۰۰۰ دانشجو از رضایی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری

    به گزارش دیدگاه نیوز، هزار و صد و یازده نفر از دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی سراسر کشور در بیانیه‌ای از محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، برای حضور در عرصه رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ دعوت کردند.

    متن بیانیه این دانشجویان به شرح ذیل است:

    « ان الله لایغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم »

    خدای متعال سرنوشت هیچ قومی (ملتی) را تغییر نمی ‌ دهد ، مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است ، تغییر دهند.

    سوره مبارکه رعد آیه ۱۱

    جناب آقای دکتر محسن رضایی (دامت توفیقاته)

    سلام علیکم؛

    هم‌ اکنون که گام دوم انقلاب اسلامی در مقطعی حساس و تاریخی قرار دارد، ما دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی سراسر کشور ، بر آن هستیم تا پس از گذراندن تجربه‌ای تلخ از مدیریت ناکارآمد دولت‌های گذشته، مانع از انتخابی آزمون و خطا گونه شویم و نسبت به مشکلات و معضلات اصلی جامعه خصوصا فلاکت اقتصادی موجود در کشور اقدامی انقلابی و راهگشا را رقم بزنیم.

    ما برای دفع خطری بزرگ و دامن‌گیر از ایران اسلامی و مردم عزیز آن از حضرتعالی که الحمدالله هم دانش اقتصادی کافی، هم عملکرد مدیریتی کارآمد و همچنین راهبری فوق‌العاده‌ای که در برهه‌های حساس تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی داشته‌اید، تقاضا می‌ نمائیم به عرصه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ورود پیدا کرده و همچنانی که در کنار برادران و یاران رزمنده و شهید خود توانستید خرمشهرهای اقتدار و امنیت کشورمان را فتح نمائید، در فتح خرمشهرهای اقتصادی و فرهنگی با بهره‌گیری از جوانان و دلسوزان متعهد، متخصص، ولایتمدار و انقلابی سربلند شوید.

    اخلاص، ولایتمداری، ساده زیستی، تخصص در علم اقتصاد برای حل بزرگترین بحران حال حاضر کشور، عملکرد فوق‌العاده در جایگاه‌های مختلف از جمله دبیری مجمع تشخیص مصلحت نظام، عملگرایی و حضور همیشه مؤ ثر در صحنه باعث شده تا حضور اشخاصی هم چون جنابعالی در جایگاه مدیریت اجرایی کشور را به امری واجب و غیرقابل اجتناب تبدیل نماید.

    حال که مردم و نخبگان جامعه دست یاری به سوی شما دراز کرده‌ اند و مطالبه مدیرانی انقلابی، فساد ستیز، دلسوز، متخصص و متعهد به آرمان‌ های انقلاب اسلامی را دارند، شایسته است که دعوت آنها را لبیک گفته و در این میدان و آزمون بزرگ ، حضوری تکلیف محور داشته باشید.

    ما با الگوگیری از شهیدان والامقامی همچون مهدی باکری، حسن باقری، قاسم سلیمانی و دیگر شهدای عزیز در دفاع مقدس که در کنار شما و با فرماندهی شما یک لحظه از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی تا پیروزی کامل دست نکشیدند، با اعتماد و اعتقادی راسخ، با یاری خداوند متعال در ذیل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و منویات حکیمانه مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای (حفظه‌الله) در کنار شما خواهیم ماند و در تشکیل یک ایران بزرگ اقتصادی لحظه‌ای عقب نمی‌ایستیم.

    “یا ایها الذین آمنوا ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم”

    ای کسانی که ایمان آورده‌اید، اگر خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گام‌هایتان را استوار می‌دارد.

    سوره مبارکه محمد آیه ۷

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *