×
آخرین اخبار

دستگیری ۲۱ مجرم در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده مسجدسلیمان

  • کد نوشته: 14805
  • ۱۳۹۷-۱۲-۰۱
  • 658 بازدید
  • امیر حیدری – دیدگاه نیوز / فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و دستگیری ۲۱ مجرم در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “علی حسینی” در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با […]

    دستگیری ۲۱ مجرم در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده مسجدسلیمان

    امیر حیدریدیدگاه نیوز / فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و دستگیری ۲۱ مجرم در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “علی حسینی” در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با هدف پاکسازی آن مناطق از لوث وجود مجرمان در سطح مسجدسلیمان، توسط ماموران انتظامی این شهرستان به مرحله ی اجرا درآمد.

    وی با بیان اینکه در این طرح ۱۹ سارق و ۲ عامل تیراندازی به سمت اشخاص و منازل دستگیر شدند، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس ۲۶ فقره سرقت از قبیل لوازم داخل خودرو، احشام و سیم برق اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه اسلحه جنگی و سه فقره اسلحه شکاری کشف شد.

    فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در پایان ضمن تاکید بر تداوم اجرای این طرح، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان اقدام شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *