×
آخرین اخبار

دستگیری سوداگر مرگ در رامهرمز

  • کد نوشته: 43963
  • ۱۳۹۹-۰۸-۲۶
  • 317 بازدید
  • فرمانده انتظامی شهرستان رامهرمز از شناسایی و دستگیری عامل تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف بیش از ۳ کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد.
    دستگیری سوداگر مرگ در رامهرمز

    فرمانده انتظامی شهرستان رامهرمز از شناسایی و دستگیری عامل تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف بیش از ۳ کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز سرهنگ نجم الدین سهرابی در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر توسط عاملی افیونی در سطح شهرستان موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.
    فرمانده انتظامی شهرستان رامهرمز، افزود: ماموران با بررسی های همه جانبه و تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی متهم با نام ا- د اهل و ساکن شهرستان رامهرمز شدند.
    سرهنگ سهرابی خاطرنشان کرد: مأموران در عملیاتی غافلگیرانه متهم را در حین حمل و فروش مواد مخدر با یک دستگاه موتورسیکلت دستگیر کردند.
    وی تصریح کرد: در بازرسی از کیف دستی همراه متهم ۳ کیلو و ۱۹ گرم تریاک به همراه ۲ دستگاه ترازوی توزین مواد مخدر، یک دستگاه کارتخوان، دو دستگاه گوشی تلفن همراه، دو عدد کارت عابر بانک و مبلغ ۱۲ میلیون و ۳۵۰ هزار ریال وجه نقد کشف شد و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.
    فرمانده انتظامی شهرستان رامهرمز اظهار داشت: اعتیاد مهمترین آسیب اجتماعی است که جامعه انسانی را مورد هجوم خود قرار داده و هر ساله تعداد زیادی از افراد جامعه از جمله جوانان، زنان و نیروهای فعال جامعه که بایستی در خدمت شکوفایی و پیشرفت جامعه باشند را به نیروی وابسته و مضر برای جامعه تبدیل می‌کند.
    وی در خاتمه از مردم خواست برای مقابله با این معضل اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخبار را در این زمینه و سایر مسائل امنیتی در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *