×
آخرین اخبار

دستگیری باند سارقان مامور نما در مسجدسلیمان

  • کد نوشته: 36184
  • ۱۳۹۹-۰۷-۰۲
  • 624 بازدید
  • فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری باند 5 نفره سارقان که تحت عنوان مامور پلیس با تهدید اقدام به سرقت طلاجات از شهروندان می کردند در این شهرستان خبر داد.
    دستگیری باند سارقان مامور نما در مسجدسلیمان

    فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری باند ۵ نفره سارقان که تحت عنوان مامور پلیس با تهدید اقدام به سرقت طلاجات از شهروندان می کردند در این شهرستان خبر داد.

    سرهنگ “علی حسینی” در گفتگو با دیدگاه نیوز، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع ۲فقره سرقت به عنف طلاجات در مسجدسلیمان با توجه به حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

    سرهنگ حسینی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد که سارقان با مراجعه درب منزل تحت پوشش مامور پلیس ، شهروندان را فریب و بلافاصله با تهدید و زور وارد منزل شده و اقدام به سرقت طلاجات می کردند.

    وی افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات پلیسی از مالباختگان و با کار اطلاعاتی، یکی از سارقان را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

    این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در بازجویی پلیس و پس از مواجهه حضوری با مالباختگان به بزه انتسابی و همدستی با ۴ نفر دیگر اعتراف که با تلاش شبانه روزی همدستان وی نیز در شهرستان همجوار دستگیر شدند.

    فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضائی از شهروندان به ویژه بانوان خواست: تا از نگه داری هرگونه اشیاء زینتی، وجه نقد بیش از حد نیاز و زیورآلات در منزل خودداری کنند و وجوه نقد، طلاجات و سکه های طلا را به صندوق امانات بانک های معتبر تحویل دهند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “دستگیری باند سارقان مامور نما در مسجدسلیمان”

    1. دانایی رمز امنیت گفت:

      سارقین روح نیستند که از وسط دیوار عبور کنند. پس کافیه قفل ضد دیلم روی درب نصب باشه، حتی دربهایی که تحت عنوان متقلبانه ضد سرقت فروخته میشوند که بدون هیچ اما و اگری قابل باز شدن یا تخریب نباشه و همچنین حفاظ ضد دیلم هم مقابل بالکن، پاسیو و پنجره ها نصب کنید که تحت هیچ شرایطی قابل تخریب با دیلم و انبر قفلی از جای جوش نباشه، اونوقت دیگه اگر سارقین تا پشت درب و پنجره ها هم رسیدن، هیچچچچ کاری نمیتونن بکنن

      حالا میمونه سارقینی که خودمون درو براشون باز میکنیم که در این مورد هم یک گاوصندوق ضد دیلم که مجهز به قفل ضد زورگیری هستش داشته باشید و هرچی اموال با ارزش دارید داخل اون بذارید که هم اموالتون سرقت نشه و هم سارقین خشن نتونن خودتون را تهدید، اذیت و حتی به قتل برسونند

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *