×
آخرین اخبار

دستور لاریجانی به استاندار کردستان برای کمک‌رسانی به افراد فاقد شغل و بیکار شدگان کرونایی

  • کد نوشته: 22139
  • ۱۳۹۹-۰۱-۱۵
  • 461 بازدید
  • دیدگاه نیوز / رئیس مجلس شورای اسلامی در تماس تلفنی با بهمن مرادنیا استاندار کردستان بر تشکیل ستادهای حمایت از بیکارشدگان در شرایط بحران کرونا تاکید کرد. علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در این گفت‌وگو ضمن بررسی آخرین وضعیت شیوع کرونا، وضعیت کنترل ترددها در سطح استان، را مناسب و در قطع چرخه انتقال […]

    دستور لاریجانی به استاندار کردستان برای کمک‌رسانی به افراد فاقد شغل و بیکار شدگان کرونایی

    دیدگاه نیوز / رئیس مجلس شورای اسلامی در تماس تلفنی با بهمن مرادنیا استاندار کردستان بر تشکیل ستادهای حمایت از بیکارشدگان در شرایط بحران کرونا تاکید کرد.

    علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در این گفت‌وگو ضمن بررسی آخرین وضعیت شیوع کرونا، وضعیت کنترل ترددها در سطح استان، را مناسب و در قطع چرخه انتقال کرونا اثربخش توصیف کرد و گفت: البته انتظار مردم این بود که کنترل ترددها زودتر صورت بگیرد.

    وی بر لزوم توجه استاندار کردستان به کارگران روز مزد تاکید و خواستار ایجاد ستادهای استانی برای کمک‌رسانی به اشخاص فاقد شغل و افرادهایی که شغل خود را در بحران کرونا از دست داده‌اند، شد.

    رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید استاندار کردستان ستادهایی را برای کمک‌رسانی به این اقشار ایجاد و با کمک خیرین و نهادهای مختلف، بسته‌های حمایتی را در بین اشخاص فاقد شغل و افرادی که شغل خود را از دست داده، توزیع نمایند.

    استاندار کردستان نیز در این تماس تلفنی، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در مقابله با کرونا در استان ارائه داد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.