×
آخرین اخبار

در نخستین نشست شورای معاونین در سالجاری تاکید شد : تلاش برای ایجاد پویایی وچابک سازی و روان سازی امور و رعایت نظم و انضباط اداری / تداوم کمکهای مومنانه /جذب سرمایه گذار برای طرح های مشارکتی هلال احمر

  • کد نوشته: 57234
  • ۱۴۰۰-۰۱-۲۱
  • 267 بازدید
  • نخستین نشست شورای معاونین جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی در سال1400در سالن اجتماعات مرکز آموزش علمی کاربردی جمعیت هلال احمر استان برگزار شد .
    در نخستین نشست شورای معاونین در سالجاری تاکید شد : تلاش برای ایجاد پویایی وچابک سازی و روان سازی امور و رعایت نظم و انضباط اداری / تداوم کمکهای مومنانه /جذب سرمایه گذار برای طرح های مشارکتی هلال احمر

     

    به گزارش دیدگاه نیوز ،  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی ، در این جلسه حجت الاسلام واعظی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی با تبریک سال جدید و تقدیر و تشکر از زحمات تمامی بخش های جمعیت هلال احمر در سال گذشته گفت:ائمه اطهار آمده اند تا راه قله سعادت و کمال را به بشر نشان دهندو انسان را بجایی برسانند که از ملائک هم مقامش برتر شود.
    وی با تاکید بر کسب معرفت کردگار هستی افزود : امامان و ولی فقیه چراغ راه هستند و بایستی با تمسک به سیره نورانی حضرات معصومین راه فلاح و رستگاری را طی کنیم .

    مطالبات از حوزه داوطلبان /تشکیل مجمع خیرین استان و تسهیل در ارائه خدمات به مددجویان و رفع نواقص عضویت
    در این نشست ،  حمید حسین پور مدیرعامل استان به تشریح سیاست های کاری جمعیت هلال احمر استان در سال جاری پرداخت و گفت : در حوزه داوطلبان ، پیگیری جدی برای تشکیل مجمع خیرین جمعیت هلال احمر استان انجام تا بتوانیم از توان خیرین در پیاده نمودن برنامه های حمایتی جمعیت هلال احمر بهره‌مند شویم .
    وی با اشاره به اهمیت افتتاح خانه های هلال ادامه داد : معاونت داوطلبان ، گسترش و تجهیز خانه های هلال را در دستور کار خود داشته باشد چرا که خانه‌های هلال ، نقش مهمی در پیاده نمودن اهداف و برنامه‌های هلال احمر دارند و بایستی برای تحقق سهمیه در نظر گرفته شده برای استان نهایت همت خود را به کار ببندیم .
    حسین پور در ادامه نظم و انضباط در کارهای اداری و نگهداری سوابق را بسیار مهم ارزیابی کرد و خواستار توجه به این موضوع شد .
    مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان لزوم توجه به افراد بی بضاعت و تداوم کمک‌های مومنانه در ماه مبارک رمضان را خواستار شد و گفت : بایستی ترتیبی اتخاذگردد تا افراد بی بضاعت و محروم و مددجویان ، هنگام مراجعه به جمعیت هلال احمر بتوانند براحتی از خدمات هلال احمر بهره‌مند شوند.

    مطالبات از حوزه جوانان /فعال سازی کانونها ، رفع موانع عضویت اعضا
    مدیرعامل استان ادامه داد: تنوع کاری حوزه جوانان به لحاظ انجام کارهای فرهنگی گسترده است، برگزاری طرح ملی رفیق خوشبخت ما از اقدامات برجسته این فعالیت ها در سال گذشته بود.
    حسین پور در ادامه با تاکید بر فعال سازی کانون های دانش آموزی، آزاد و دانشجویان ، طلاب در مرکز استان و شعب تابعه ، خواستار رفع نواقص در سامانه عضویت اعضا شد و خاطر نشان کرد : بایستی معاونت‌های جوانان ،داوطلبان و امداد و نجات که با اعضا به صورت مستقیم در ارتباط هستند نسبت به رفع نقایص عضویت آنها اقدام نمایند .

    مطالبات از مرکز علمی کاربردی/ تلاش برای جذب دانشجویان جدید
    وی به مرکز آموزش علمی کاربردی استان اشاره کرد و گفت : این مرکز یک مرکز دانش بنیان بوده و علیرغم فراز و نشیب های سال گذشته توانست ۷۱ نفر دانشجو جذب کند که امسال هم بایستی با تلاش و فعالیت مضاعف نسبت به جذب دانشجوی جدید اقدام نماید .

    مطالبات از حوزه پشتیبانی /روان سازی امور و تسریع در انعقاد قراردادها ، تجهیز مهمانسراها و پایگاه سعیدآباد
    مدیر عامل استان ،حوزه پشتیبانی را بسیار حساس و مهم دانست و گفت : حوزه پشتیبانی نقش مهمی در روان سازی و چابک سازی و پشتیبانی از سایر معاونت‌ها داشته و از اهمیت بالایی برخوردار است .
    وی ضمن تاکید بر تجهیز مهمانسراها و رفع نواقص آن ها ، خواستارتسریع در انعقاد قراردادها شد وگفت: بایستی تدابیری اتخاذ شود تا چابکی و پویایی لازم در سیستم پشتیبانی به وجود بیاید و قراردادها بموقع از طریق سامانه پیگیری گردد .
    مدیرعامل استان ادامه داد : پایگاه پشتیبانی و امدادی سعیدآباد ، پتانسیل بزرگ برای استان و کشور بوده بایستی برای رفع نواقص آن و نواقص سامانه امداد هوایی سریعا اقدامات لازم بعمل آید .

    مطالبات از حوزه امداد ونجات و درمان و توانبخشی /پیگیری احداث کلنگ زنی های مجتمع های امدادی چند منظوره و رفع نواقص و فعال سازی بخش کفاشی جمعیت
    مدیرعامل استان، ایجاد پویایی و تحرک در جمعیت هلال احمر و شعب تابعه به ویژه در امر جذب سرمایه گذاری و ساماندهی املاک و اجاره املاک را بسیار مهم قلمداد کرد و افزود : در حوزه امداد و نجات پیگیری طرح های عمرانی به ویژه مجتمع های امدادی چند منظوره که سال گذشته ، کلنگ احداث شان به زمین زده شده در اولویت باشدو تا احداث کامل آنها با جدیت پیگیری شود .
    حسین پور در حوزه درمان و توانبخشی خواستار رفع موانع و نواقص واحدهای مختلف از جمله حوزه کفاشی شد.

    مطالبات از حوزه خزانه داری / تعریف فرایندی برای روان سازی و تسریع در پرداخت ها
    مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ضمن تشکر از زحمات سالانه همکاران خزانه‌داری ، خواستار روان سازی و تسهیل در پرداخت و تعریف فرایندی برای سهولت در امر پرداخت اسناد هزینه شد .

    آموزش پایه و اساس رشد جمعیت
    مدیرعامل استان با اشاره به اینکه آموزش پایه و اساس رشد هر مجموعه است ،گفت : در سال جدید هم بایستی روند ارائه آموزش‌های تخصصی و عمومی با قوت تمام ادامه داشته باشد .

    لزوم تقویت شعبه تبریز
    حسین پور با اشاره به اهمیت شعبه تبریز به عنوان بزرگترین شعبه شمال غرب کشور از معاونت‌ها خواست نسبت به تقویت شعبه تبریز اقدام کنند .
    وی از فعالیت های حوزه های روابط عمومی در امر انعکاس بموقع و هنرمندانه اخبار و عملکردها ، بازرسی در امر حل و فصل مشکلات ، حراست در حوزه های مختلف و گزینش و امور زنان در سال گذشته تقدیر و تشکر کرد .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *