×
آخرین اخبار

درگیری مسلحانه در بیمارستان شهرستان دورود صحت ندارد

  • کد نوشته: 69093
  • ۱۴۰۰-۰۵-۲۱
  • 714 بازدید
  • مسئولان شهرستان دورود هرگونه درگیری مسلحانه در بیمارستان شهرستان دورود را تکذیب کردند و گفتند فیلم‌های منتشر شده در این رابطه واقعیت ندارد.
    درگیری مسلحانه در بیمارستان شهرستان دورود صحت ندارد

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از تسنیم، چند روزی است که فیلم‌های جعلی سرقت مسلحانه و درگیری در بیمارستان شهرستان‌دورود به صورت گسترده در میان کاربران فضای مجازی منتشر شد که این محتوای این فیلم‌ها صحت نداشتند و مربوط به سنوات گذشته و محل کلیپ‌ها نیز خارج از استان لرستان بود.

    انتشار دهندگان این فیلم‌ها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی مدعی بودند که این سرقت مسلحانه و درگیری در بیمارستان شهدای هفت تیر در شهرستان دورود به وقوع پیوست است که این مسئله با واکنش فرمانده انتظامی شهرستان دورود و رئیس بیمارستان شهدای هفتم تیر روبه رو شد.

    در همین رابطه سرهنگ جمشید سیاه منصور فرمانده انتظامی شهرستان دورود ضمن تکذیب فیلم‌های منتشر شده با عنوان سرقت مسلحانه و درگیری در بیمارستان این شهرستان اظهار داشت: متاسفانه دشمن درصدد ایجاد تنش است.   

     وی با بیان اینکه فیلم‌های منتشر شده سرقت مسلحانه و درگیری در بیمارستان متعلق به شهرستان دورود نیست افزود: مطمئنا دشمنان دنبال ایجاد نا‌امنی و بحران برای مردم هستند که باید در این رابطه هوشیار باشیم؛ ضمن اینکه پلیس فتا شهرستان دورود قاطعانه و در چارچوب قانون با انتشار دهندگان هرگونه کلیپ جعلی، برخورد می‌کند.

    محمد ایمانی رئیس بیمارستان شهدای هفتم تیر دورود نیز، ضمن تکذیب فیلم منتشر شده در فضای مجازی با عنوان درگیری در بیمارستان این شهرستان اظهار داشت: اخیرا در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی غیر رسمی کلیپی مبنی بر «درگیری در بیمارستان شهدای هفت تیر دورود » منتشر شده که این کلیپ چند سال پیش در یکی از استان‌های همجوار لرستان گرفته شده است.

    وی افزود: این کلیپ، شایعه بوده و قویا تکذیب می‌شود، درگیری در بیمارستان‌های شهرستان دورود صورت نگرفته و از انتشار دهندگان خواهشمندیم از پخش اخبار کذب جدا خودداری کنند؛ قطعا مطالب کذب پیگرد قانونی دارد.

    رئیس بیمارستان شهدای هفتم تیر دورود عنوان کرد: شهر دورود در زمان حضور تیم گهر در لیگ برتر شهر فرهنگ نام گرفت و مردمانی بافرهنگ دارد.

    وی به بررسی تمام ابعاد فیلمی که در فضای مجازی با عنوان درگیری بیمارستان دورود منتشر شده اشاره کرد و گفت: فضا، محیط، دیوار‌ها و سالن بیمارستانی که در فیلم نشان داده می‌شود، هیچ کدام با فضای بیمارستان شهدای هفت تیر دورود مطابقت ندارد و فیلم کاملا جعلی و کذب است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *