×
آخرین اخبار

درویش: پرسپولیس بدهی‌ خارجی ندارد/ رادوشوویچ آخرین طلبکار خواهد بود

  • کد نوشته: 104465
  • ۱۴۰۱-۰۸-۱۷
  • 135 بازدید
  • تهران- خبر روز- مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به پرونده سنگربان اسبق خود گفت: تمامی بدهی‌های خارجی باشگاه پرداخت شده و با بررسی پرونده بوژیدار رادوشوویچ هیچ بدهی خارجی دیگری نداریم.

    درویش: پرسپولیس بدهی‌ خارجی ندارد/ رادوشوویچ آخرین طلبکار خواهد بود

    به گزارش دیدگاه نیوز، رضا درویش دوشنبه شب در گفت و گویی در خصوص بدهی‌های باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: قرار است یکی از همکاران ما با سفر به سوئیس در مورد پرونده رادوشوویچ موضوع را بررسی و حل و فصل کند تا این پرونده بسته شود.

    وی ادامه داد: البته قرار بود من هم در این سفر باشم اما دیدم ضرورتی برای حضور من نیست ضمن آنکه امروز جلسه‌ای هم داریم که باید در آن حضور داشته باشم. 

    مدیر عامل باشگاه پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت بدهکاران خارجی پرسپولیس تصریح کرد: یکی از شروط حضور در این دادگاه آن است که شاید توافقی مساله حل و فصل شود و تلاش می‌کنیم این پول در باشگاه بماند، البته پرداخت‌هایی صورت گرفته که رادو قبول ندارد اما در این دیدار اسنادی  را هم ارائه می‌کنیم تا مساله ختم به خیر شود. 

    درویش گفت: آخرین بدهی ما به خاطر محمد نادری بود که به خاطر جریمه به فیفا مبلغ ۶ هزار یورو را باید پرداخت می‌کردیم که انجام شد و برای خود او نیز حدود یکصدهزار یورو هم پرداخت شد. امروز هیچ بدهی خارجی نداریم و تنها پرونده رادو مانده که امیدواریم این حقوق از دست رفته را هم برگردانیم.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *