×
آخرین اخبار

درخواست وزارت نیرو از مردم برای پرداخت قبض برق

  • کد نوشته: 26414
  • ۱۳۹۹-۰۲-۳۱
  • 477 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز، «مصطفی رجبی مشهدی»  افزود: صنعت برق بر اساس درآمد، مدیریت می‌شود و به دنبال شیوع ویروس کرونا در کشور و حسب دستور وزیر نیرو، به مشترکانی که در پرداخت قبض خود مشکل دارند تا پایان اردیبهشت‌ماه ۹۹ مهلت لازم داده شده است. وی در ادامه افزود : بیش از ۷۰ درصد از […]

    درخواست وزارت نیرو از مردم برای پرداخت قبض برق

    به گزارش دیدگاه نیوز، «مصطفی رجبی مشهدی»  افزود: صنعت برق بر اساس درآمد، مدیریت می‌شود و به دنبال شیوع ویروس کرونا در کشور و حسب دستور وزیر نیرو، به مشترکانی که در پرداخت قبض خود مشکل دارند تا پایان اردیبهشت‌ماه ۹۹ مهلت لازم داده شده است.

    وی در ادامه افزود : بیش از ۷۰ درصد از سهم هزینه ای صنعت برق مربوط به تولید کنندگان برق خصوصی و یا پیمانکاران تعمیر و نگهداری و تامین کنندگان تجهیزات شبکه برق است که با پرداخت به موقع قبوض برق توسط مشترکان کمک شایانی به استمرار خدمات رسانی مطلوب و پرداخت مطالبات بخش خصوصی خواهد شد.

    سالانه یک میلیون مشترک جدید به مشترکان شبکه برق کشور افزوده می‌شود.

    «رضا اردکانیان» وزیر نیرو اسفندماه پارسال در حاشیه جلسه هیات دولت گفت: در جهت همراهی با هموطنانی که در شرایط فعلی دچار مشکلات اقتصادی شده اند به سهم خودمان به شرکت ها ابلاغ کردیم حق انشعاب ها با تقسیط دریافت و در حوزه  پرداخت بهای آب و برق در صورتی که خدمت رسانی ما را دچار اختلال نکند تا پایان اردیبهشت سال ۹۹ به کسبه فرصت داده شود تا با همکاری و همراهی لازم، رفاه مردم نیز تامین شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.