×
آخرین اخبار

در نامه‌ای به نماینده مجلس عنوان شد؛
درخواست قرار گرفتن مسجدسلیمان در لیست مناطق جنگی

  • کد نوشته: 61075
  • ۱۴۰۰-۰۳-۰۱
  • 1101 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز ، برخی از مردم شهر مسجدسلیمان با امضای نامه‌ای از نماینده مردم این شهرستان در مجلس خواستند که نام مسجدسلیمان در بین مناطق عملیاتی موضوع فوق‌العاده مناطق کمتر توسعه‌یافته و بدی آب و هوا ماده ۱۱۲ قانون برنامه ششم و دیگر موارد ذکرشده در این ماده قرار گیرد. درخواست قرار گرفتن […]

    درخواست قرار گرفتن مسجدسلیمان در لیست مناطق جنگی

    به گزارش دیدگاه نیوز ، برخی از مردم شهر مسجدسلیمان با امضای نامه‌ای از نماینده مردم این شهرستان در مجلس خواستند که نام مسجدسلیمان در بین مناطق عملیاتی موضوع فوق‌العاده مناطق کمتر توسعه‌یافته و بدی آب و هوا ماده ۱۱۲ قانون برنامه ششم و دیگر موارد ذکرشده در این ماده قرار گیرد.

    درخواست قرار گرفتن مسجدسلیمان در لیست مناطق جنگی موضوع ماده ۱۱۲ قانون برنامه ششم توسعه

    جناب آقای علیرضا ورناصری

    نماینده محترم مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی

    با سلام

    احتراماً همانگونه که مستحضرید طی سال‌های اخیر نام مسجد سلیمان در لیست ارسالی ستاد کل نیروهای مسلح به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور مبنی بر تعیین مناطق جنگی قرار نگرفته است.

    شهرستان مسجد سلیمان بیش از هزار شهید و ۴هزار جانباز تقدیم انقلاب نموده و در همه مقاطع این جنگ تاریخی همچون یک سنگر مستحکم پابرجا ‌ماند و بار‌ها موشک‌ها نیز نتوانست خللی در مقاومت این مردم قهرمان‌پرور که تاریخ همواره به بزرگی از ایشان یاد کرده، ایجاد کند.

    از این‌رو انتظار مردم محروم و مظلوم شهر اولین‌ها این است که نام مسجدسلیمان در بین مناطق عملیاتی موضوع فوق‌العاده مناطق کمتر توسعه‌یافته و بدی آب و هوا ماده ۱۱۲ قانون برنامه ششم و دیگر موارد ذکرشده در این ماده قرار گیرد.

    خواهشمند است پیگیری ها و اقدامات لازم در این خصوص انجام گیرد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *