×
آخرین اخبار

درخشش و راهیابی هنرمند نفت مسجدسلیمان به مسابقه سراسری صدا و سیما

  • کد نوشته: 44298
  • ۱۳۹۹-۰۹-۰۱
  • 726 بازدید
  • بابک شیشه گر ، کارمند شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با درخشش و شکست رقبا موفق به راهیابی به فینال مسابقه سراسری رادیو ایران شد .
    درخشش و راهیابی هنرمند نفت مسجدسلیمان به مسابقه سراسری صدا و سیما

    بابک شیشه گر، کارمند شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با درخشش و شکست رقبا موفق به راهیابی به فینال مسابقه سراسری رادیو ایران شد.

    به گزارش دیدگاه نیوز، مهندس بابک شیشه گر که در اداره فن آوری اطلاعات و ارتباطات این شرکت خدمت می نماید و با بهره گیری از صدایی گرم و دلنشین در برخی برنامه های رادیو خوزستان همکاری نموده با مشاهده ی فراخوان مسابقه ی ۱,۲ صدا رادیو ایران در این مسابقه حضور پیدا کرد .

    وی که با هزینه شخصی و در شرایط سخت محدودیت های اجتماعی بدلیل انتشار ویروس کرونا اما به عشق هنر و حضور در این مسابقه ، رنج سفر ۱۰۰۰ کیلومتری به تهران را متقبل شده در خصوص چگونگی این مسابقه می گوید : در این مسابقه ۶۰۰ اثر از هنرمندان سراسر کشور پذیرفته شد که پس از تطبیق آنها با معیارهای اعلام شده در نهایت ۶۳ اثر به مسابقه
    راه یافت .

    وی افزود : در مرحله ی نخست ، نفرات پذیرفته شده در ۲۱ گروه ۳ نفره با یکدیگر به رقابت پرداختند که در مرحله ی دوم ۱۸ نفر در ۶ گروه ۳ نفره آثار و هنر خود را برای هیأت داوری عرضه داشتند .

    شیشه گر ادامه داد : در نهایت ۶ نفر از آن جمع ۱۸ نفره به فینال راه یافتند که خوشبختانه با قابل دانستن هنر و صدای بنده ، من هم توانستم در میان ۶ فینالیست مسابقه یک ، دو ، صدا رادیو ایران باشم .

    گفتنی است فینال این مسابقه ی کشوری در نیمه ی دوم اسفند ماه در تهران و به قضاوت فاطمه آل عباس – حوریه صداقتی و سعید بیابانکی در ساختمان شهدای رادیو سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار می شود .

    پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان برای بابک شیشه گر همکار و هنرمند فاخر مسجدسلیمانی آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون دارد .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *