×
آخرین اخبار

دختری که اتحادیه اروپا را نگران کرد

  • کد نوشته: 8883
  • ۱۳۹۶-۱۰-۲۳
  • 615 بازدید
  • دیدگاه نیوز/ اتحادیه اروپا نسبت به سرنوشت کودکان فلسطینی از جمله عهد التمیمی و فوزی الجنیدی و همچنین کشته شدن مصعب التمیمی توسط رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی کرد.   به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای اعلام کرد،هیئت‌های اتحادیه اروپا در قدس و رام‌الله بار دیگر بر اهمیت احترام و […]

    دختری که اتحادیه اروپا را نگران کرد

    دیدگاه نیوز/ اتحادیه اروپا نسبت به سرنوشت کودکان فلسطینی از جمله عهد التمیمی و فوزی الجنیدی و همچنین کشته شدن مصعب التمیمی توسط رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی کرد.

     

    به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای اعلام کرد،هیئت‌های اتحادیه اروپا در قدس و رام‌الله بار دیگر بر اهمیت احترام و حفاظت از حقوق کودکان به ویژه حقوق کودکان بازداشتی و اتخاذ اقدامات قضایی درباره آنها تاکید کردند.

     

    اتحادیه اروپا از مقامات اسرائیل خواست به اعتراض‌های فلسطینیان پاسخ متناسب داده و در خصوص موارد قتل به ویژه کودکان تحقیق کنند.

     

    در این بیانیه آمده است، این اتحادیه از اسرائیل می‌خواهد به عنوان قدرت اشغال‌گر که دارای قانون نظامی است، با کودکان و نوجوانان فلسطینی طبق قوانین حقوق بشر رفتار کند.

     

    بنابر این بیانیه، بازداشت اداری بدون محاکمه و بدون تفهیم اتهام کودکان فلسطینی نگران کننده است.

     

    براساس آمار نهادهای فلسطینی، شش هزار و ۵۰۰ فلسطینی در زندان‌های اسرائیل در بازداشت به سر می‌برند که ۳۰۰ تن از آنها کودک هستند.

     

    ارتش اسرائیل فوزی الجنیدی ۱۶ ساله را هفت دسامبر در شهر الخلیل و عهد التمیمی ۱۶ ساله را ۱۹ دسامبر در رام‌الله بازداشت کرد و مصعب ۱۷ ساله را سه ژانویه در رام‌الله به قتل رساند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *