×
آخرین اخبار

داوران «عصرجدید» عوض می‌شوند

  • کد نوشته: 22090
  • ۱۳۹۹-۰۱-۱۳
  • 456 بازدید
  • شبکه سه سیما در ایام نوروز، برنامه‌های مختلفی را برای مخاطبان تدارک دیده است. فصل دوم«عصرجدید» هم هرشب پخش می‌شود. احسان علیخانی در گفتگوی تصویری با مخاطبان در خصوص ادامه ضبط فصل دوم «عصرجدید» گفت:امشب آخرین  برنامه ضبط شده از مرحله مقدماتی  فصل دوم «عصرجدید» پخش می شود،قرار است ۱۳، ۱۴، ۱۵ فروردین عصرجدید را  […]

    داوران «عصرجدید» عوض می‌شوند
    شبکه سه سیما در ایام نوروز، برنامه‌های مختلفی را برای مخاطبان تدارک دیده است. فصل دوم«عصرجدید» هم هرشب پخش می‌شود. احسان علیخانی در گفتگوی تصویری با مخاطبان در خصوص ادامه ضبط فصل دوم «عصرجدید» گفت:امشب آخرین  برنامه ضبط شده از مرحله مقدماتی  فصل دوم «عصرجدید» پخش می شود،قرار است ۱۳، ۱۴، ۱۵ فروردین عصرجدید را  از زاویه ای دیگر با حواشی وگفتگوهای آن پخش کنیم.

    وی عنوان کرد:هنوز برای ادامه ضبط برنامه با این شرایط تصمیم گیری صورت نگرفته است.سلامتی  شرکت کنندگان ،تماشاگران و عوامل بسیار مهم است و اگر شرایط  مهیا شود ضبط را ادامه خواهیم داد.

    علیخانی درباره  تغییر داوران گفت: اگر قرار باشد فصل سوم «عصرجدید» ساخته شود،به احتمال زیاد داوران را تغییر می دهیم .

    دربخشی از این گفتگو علیخانی درباره برنامه «ماه عسل» گفت:من دیوانه وار «ماه عسل» را دوست داشتم ،چراکه از یک دردهایی در زیر پوست شهر حرف زدیم .قصه‌ و غصه‌های قهرمانان مملکت را گفتیم ،اما برای یک سری‌ها مهم نبود و انتخاب بعدی ما «عصر جدید» بود .البته  من از مهمانان« ماه عسل» خیلی یاد گرفتم ؛چقدر آزمون و خطا کردیم که شما تحمل کردید.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.