×
آخرین اخبار

دانشگاه علوم پزشکی: با ثبت ۹۸۲ مورد مثبت، رکورد ابتلای روزانه کرونا در هرمزگان شکسته شد

  • کد نوشته: 62179
  • ۱۴۰۰-۰۳-۱۳
  • 369 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز ، فاطمه نوروزیان، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: در شبانه روز گذشته با شناسایی ۹۸۲ مورد مثبت کرونا، رکورد جدید شناسایی بیماران کرونا در هرمزگان ثبت شد که از این تعداد ۱۴۲ نفر در بیمارستان بستری شدند. نوروزیان با تاکید براینکه هر روز شاهد ثبت رکورد تازه‌ای در شناسایی […]

    دانشگاه علوم پزشکی: با ثبت ۹۸۲ مورد مثبت، رکورد ابتلای روزانه کرونا در هرمزگان شکسته شد

    به گزارش دیدگاه نیوز ، فاطمه نوروزیان، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: در شبانه روز گذشته با شناسایی ۹۸۲ مورد مثبت کرونا، رکورد جدید شناسایی بیماران کرونا در هرمزگان ثبت شد که از این تعداد ۱۴۲ نفر در بیمارستان بستری شدند.

    نوروزیان با تاکید براینکه هر روز شاهد ثبت رکورد تازه‌ای در شناسایی مبتلایان به کرونا هستیم، گفت که از مردم می‌خواهیم در تعطیلات پیش رو در منزل بمانند زیرا تنها در این صورت می‌توانند خود و اطرافیان را از خطر ابتلا به کرونا دور نگه‌دارند.

    سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود که در حال حاضر شش شهرستان بندرعباس، میناب، رودان، جاسک، قشم و بندرخمیر در وضعیت قرمز، بندرلنگه، بستک و پارسیان در وضعیت نارنجی و دیگر مناطق هرمزگان در وضعیت زرد قرار دارند.

    نوروزیان همچنین گفت که این شرایط بسیار ناپایدار بوده و با توجه به روند صعودی کرونا در هرمزگان، احتمال افزایش شهرهای قرمز بسیار بالا است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *