×
آخرین اخبار

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان امیدیه از دستگیری قاتل متواری خبر داد

  • کد نوشته: 42816
  • ۱۳۹۹-۰۸-۱۰
  • 1393 بازدید
  • به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از شهرستان امیدیه ارسلان کریمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان امیدیه گفت: متهم روز گذشته در یکی از شهرهای همجوار شناسایی و دستگیر شد. وی فزود: متهم در روزهای گذشته اقدام به یک درگیری منجر به قتل در شهرک یاسر نمود که با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله دادستانی و […]

    دادستان عمومی و انقلاب شهرستان امیدیه از دستگیری قاتل متواری خبر داد

    به گزارش خبرنگار دیدگاه نیوز از شهرستان امیدیه ارسلان کریمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان امیدیه گفت: متهم روز گذشته در یکی از شهرهای همجوار شناسایی و دستگیر شد.

    وی فزود: متهم در روزهای گذشته اقدام به یک درگیری منجر به قتل در شهرک یاسر نمود که با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله دادستانی و پلیس اقدامات قضایی و پلیسی خود را جهت شناسایی و دستگیری عامل این حادثه تلخ آغاز کردند و ظرف ۴۸ساعت اولیه پس از حادثه قاتل در یکی از شهرهای همجوار دستگیر و با قرار بازداشت روانه زندان گردید.

    کریمی اظهار کرد: در پی قتل صورت گرفته در حبابه کلیه متهمان اصلی دستگیر شدند.

    دادستان عمومی و انقلاب امیدیه در پایان گفت: قانون براساس امنیت استوار است و هر فرد یا گروهی بخواهند امنیت جامعه را خدشه‌دار نمایند طبق قانون اسلامی با آنان برخورد قضایی خواهد گردید و ضمن تلاش های بازپرس شعبه سوم ،پرسنل آگاهی و فرماندهی انتظامی و دیگر نیروهای اطلاعاتی که جهت تامین امنیت همشهریان در تلاشند تقدیر و تشکر نمود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *