×
آخرین اخبار

دادستان تهران مامور رسیدگی به ناهنجاری مراسم روز زن شد

  • کد نوشته: 10266
  • ۱۳۹۶-۱۲-۱۶
  • 712 بازدید
  • دادستان کل کشور، به دادستان تهران دستور داد با بررسی مراسم برگزار شده در برج میلاد تهران تحت عنوان بزرگداشت روز زن برخورد لازم را با هنجارشکنان و متخلفان این مراسم انجام دهد.

    دادستان تهران مامور رسیدگی به ناهنجاری مراسم روز زن شد

    به گزارش دیدگاه نیوز، به دنبال برگزاری مراسمی خلاف هنجار‌ها و عفت عمومی کشور، تحت عنوان بزرگداشت روز زن در ایام خجسته میلاد بانوی بزرگ اسلام، الگوی عفت و پاکدامنی و مظهر فضائل اخلاقیحضرت فاطمه زهرا (س) توسط شهرداری تهران در سالن همایش‌های برج میلاد، حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور با ابراز تأسف نسبت به برگزاری این مراسم، به دادستان تهران دستور تعقیب و پیگیری لازم و برخورد قانونی با هنجارشکنان و متخلفان را صادر کرد. متن دستور دادستان کل کشور بدین شرح است:

    دادستان عمومی و انقلاب تهران

    با سلام و تحیت

    حسب اطلاع؛ مراسمی تحت عنوان بزرگداشت روز زن از سوی شهرداری تهران در محل همایش‌های برج میلاد برگزار شده که در آن برخلاف سیره بانوی بزرگ اسلام مظهر عفت و پاکدامنی و فضائل اخلاقیحضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیه) اعمالی خلاف عفت عمومی ترویج و انجام شده است.

    ضمن ابراز تأسف مقتضی است بقید تسریع نسبت به موضوع رسیدگی و مرتکبان و مسببان را تحت تعقیب قضایی قرار داده و نتیجه را گزارش کنید.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *