×
آخرین اخبار

خودروهای بدون معاینه فنی در مناطق قرمز جریمه نمی‌شوند

  • کد نوشته: 44376
  • ۱۳۹۹-۰۹-۰۲
  • 352 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز؛ مدیر اجرایی معاینه فنی خودروهای سبک کشور درباره جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی طی تعطیلات کرونایی گفت: خودروهای بدون معاینه فنی در مناطق قرمز طی اجرای طرح منع تردد (از اول تا پایان ۱۵ آذر ماه) جریمه نمی‌شوند. سعید قیصر، مدیر اجرایی معاینه فنی خودروهای سبک کشور روز یکشنبه در این […]

    خودروهای بدون معاینه فنی در مناطق قرمز جریمه نمی‌شوند

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ مدیر اجرایی معاینه فنی خودروهای سبک کشور درباره جریمه خودروهای فاقد معاینه فنی طی تعطیلات کرونایی گفت: خودروهای بدون معاینه فنی در مناطق قرمز طی اجرای طرح منع تردد (از اول تا پایان ۱۵ آذر ماه) جریمه نمی‌شوند.

    سعید قیصر، مدیر اجرایی معاینه فنی خودروهای سبک کشور روز یکشنبه در این باره افزود: از ابتدای اجرای طرح محدودیت های جدید کرونا از اول تا ۱۵ آذر همه دوربین های متصل به سامانه سیمفا (سامانه یکپارچه معاینه فنی خودروفنی کشور) در مناطق قرمز که خودروهای فاقد معاینه فنی را جریمه می کردند، قطع شده است.
    وی ادامه داد: همچنین امروز طی نامه‌ای به ستاد ملی مقابله با کرونا درخواست کرده ایم که در مناطق قرمز دوربین‌ها متصل سامانه سیمفا قطع باشد و همچنین همه مراکز معاینه فنی نیز در مدت این ۱۵ روز تعطیل شوند.
    قیصر تاکید کرد: چنانچه این ۱۵ روز تمدید شود، این تصمیمات ادامه خواهد یافت.
    مدیر اجرایی معاینه فنی خودروهای سبک کشور گفت: اکنون ۵۳۰ مرکز معاینه فنی خودروها در کشور داریم که نزدیک به ۱۰۰ مرکز در کلانشهرهای فعال هستند.

    به گزارش دیدگاه نیوز، بر اساس تصویب ستاد ملی کرونا، محدودیت های جدید کرونایی از شنبه اول آذر در سراسر کشور اجرا می شود. بر اساس این مقررات شهرهای کشور به سه دسته قرمز، نارنجی و زرد تقسیم بندی می شوند. این محدودیت ها در ۴۴۸ شهر شامل ۱۶۰شهر با وضعیت قرمز، ۲۰۸ شهر با وضعیت نارنجی و ۸۰ شهر با وضعیت زرد است.
    بر این اساس در شهرهای قرمز فقط مشاغل ضروری گروه یک اجازه فعالیت دارند، در شهرهای نارنجی مشاغل گروه اول و دوم و در شهرهای زرد فقط مشاغل گروه چهارم ممنوعیت فعالیت دارند. همچنین ادارات دولتی با حداکثر یک سوم کارکنان فعالیت می کنند. تردد بین شهری خودروها نیز با پلاک غیر بومی ممنوع است و در شهرهای قرمز تردد خودروها به طور کلی به جز مواردی که مجوز تردد دارند از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح ممنوع است.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *