×
آخرین اخبار

خواسته ملی‌پوشان از رئیس جمهور چه بود؟

  • کد نوشته: 105847
  • ۱۴۰۱-۰۸-۲۴
  • 133 بازدید
  • تهران- خبر روز- چهار نفر از ملی‌پوشان فوتبال کشورمان در دیدار امروز با آیت‌الله رئیسی به نمایندگی از اعضای تیم ملی به بیان نظرات، دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود پرداختند.

    خواسته ملی‌پوشان از رئیس جمهور چه بود؟

    به گزارش دیدگاه نیوز، ملی‌پوشان فوتبال کشورمان ظهر امروز (دوشنبه) پیش از سفر به قطر برای شرکت در جام‌جهانی، با حضور در نهاد ریاست جمهوری با آیت‌الله رئیسی رئیس جمهوری دیدار کردند.

    مشروح این دیدار در لینک  زیر قابل مشاهده است.

    در این مراسم وحید امیری، علیرضا بیرانوند، رامین رضائیان و مرتضی پورعلی‌ گنجی به نمایندگی از اعضای تیم ملی فوتبال به بیان نظرات، دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود پرداختند.

    رامین رضائیان هافبک تیم ملی فوتبال هم در این دیدار گفت: می‌خواستم این قول را به شما بدهم که چه بازیکنانی که اینجا هستند و چه بازیکنانی که در قطر قرار است به تیم ملی ملحق شوند، با جان و دل و کنار هم در زمین می‌جنگیم تا ذره‌ای، دل مردم را شاد کنیم.

    وی افزود: از مردم می‌خواهیم که کنار ما باشند و برای ما دعا کنند تا ذره‌ای با تلاشمان دلشان را شاد کنیم.

    مرتضی پورعلی‌گنجی، مدافع تیم ملی فوتبال هم با بیان اینکه راه و مسیر در جام‌جهانی دشوار است، افزود: به عنوان یک فوتبالیست، به عنوان یک بازیکن تیم ملی، تمام تلاش‌مان را با دل و جان می‌کنیم تا دل مردم عزیر کشورمان را شاد کنیم.

    وحید امیری، هافبک تیم ملی فوتبال هم در این دیدار گفت: ما شاهد تلاش شبانه‌روزی کادر فنی، اعضای هیئت رئیسه و بازیکنان هستیم که تمام تلاش‌شان این است که در این تورنمنت بین‌المللی که بزرگترین رویداد فوتبال دنیا است، یک نتیجه آبرومند برای ایران کسب کنیم و پرچم کشورمان را در جایگاه بالاتری قرار بدهیم.

    امیری در ادامه با اشاره به خواسته‌اش، خاطرنشان کرد: از شما می‌خواهیم حمایت مادی و معنوی‌تان را از تیم ملی دریغ نکنید، چون این جام جهانی چه از لحاظ جغرافیایی و هم شرایط گروهی که هستیم، یک دوره خاص است.

    علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال دیگر ملی‌پوشی بود که در این دیدار برای دقایقی صحبت کرد و گفت: باید در این دوره جام‌جهانی تاریخ را بسازیم و از گروهمان صعود کنیم، از شما می‌خواهیم که همه جوره ما را حمایت کنید، تا جایی که توانسته‌ایم تلاش کرده‌ایم و زحمت کشیده‌ایم و شش روز تا مسابقات بیشتر نمانده است، تنها باید تمرکز کنیم و وقتی نیست که چیز تازه‌ای را یاد بگیریم، باید دست پر برگردیم و تاریخ را طوری بسازیم که این دوره جام‌جهانی برای مردم ما ماندگار شود.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.