×
آخرین اخبار

ستادهای دکتر روحانی در شهرستان مسجدسلیمان:
خواستار عزل فوری سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان شدند

  • کد نوشته: 16443
  • ۱۳۹۸-۰۴-۰۹
  • 4335 بازدید
  • اعتراض شدید اللحن ستاد های مرکزی دکتر روحانی و ستاد اصول گریان مستقل دکتر روحانی در شهرستان مسجدسلیمان به استاندار خوزستان و وزیر کشور در خصوص عملکرد غیر همسو بودن با دولت تدبیر وامید و غیر تخصصی و غیر فنی وبی تفاوت بودن به اشتغال جوانان و...
    خواستار عزل فوری سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان شدند

    به گزارش دیدگاه نیوز، ستادهای مرکزی دکتر روحانی و ستاد اصول گریان مستقل دکتر روحانی در شهرستان مسجدسلیمان طی بیانه ای خطاب به وزیر کشور و استاندار خوزستان در خصوص عملکرد غیر همسو با دولت تدبیر و امید و غیر تخصصی و غیر فنی و بی تفاوت بودن به اشتغال جوانان و … ، اعتراض خود را اعلام کردند و خواستار عزل سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان شدند.

    مهران حسنوند رئیس ستاد دکتر روحانی در شهرستان مسجدسلیمان با اعتراض شدید به نحوه عملکرد غیر همسو با دولت تدبیر و امید و غیر تخصصی و غیر فنی بودن سرپرست فرمانداری مسجد سلیمان با اهداف و وعده های دولت، نمایندگان دولت در خوزستان را به ابزاری در جهت مقاصد نمایندگان که بعضا در صف مخالفان دولت قرار داشته اند توصیف کرد.

    حسنوند اضافه کرد: بی توجهی به وعده های دولت در خصوص بیکاری جوانان، عدم پیگیری اشتغال جوانان، عدم پیگیری پروژه های نیمه تمام شهرستان، عدم پیگیری و فراهم آوردن امکانات رفاهی بهداشتی و فرهنگی در شهرستان، عدم نظارت بر انجام فعالیت های سیاسی در شهرستان، دسته بندی و قشون کشی و تشکیل باند و گروه در شهرستان، عدم انجام وعده هایی که در جمع مردم از طرف دولت داده که باعث تضعیف دولت تدبیر و امید و نشست شبانه و راه اندازی باند و گروه برای اهداف سیاسی و انتخاباتی خود و گروه مدنظر برای مهندسی کردن انتخابات مجلس و در کل فراموشی مشکلات مردم و محیا کردن رفاهیات باند خود، انتصاب نیروهای دارای تفکر غیر همسوی دولت دکتر روحانی از جانب سرپرست فرماندار مسجدسلیمان در عوض پتانسیل دولت جهت بقای بیشتر آقایان در خدمت نمایندگان بعضا غیر همسو و مخالف دولت دکتر روحانی قرار گرفته است.

    وی همچنین به نحوه انتصابات در شهرستان معترض شد و از نهاد های نظارتی درخواست نمود در بررسی مسائل خوزستان وارد عمل شوند. در پایان مهران حسنوند توجه استاندار خوزستان را به رای ۴۷ هزار نفری حوزه مسجد سلیمان به دولت اعتدال جلب نمود و خواستار حرکت آنها در مسیر خواست مردم گردید.

    رئیس ستاد دکتر روحانی در مسجدسلیمان تاکید کرد بارها از طریق رسانه ها نسبت به عفونی شدن فضای سیاسی مسجدسلیمان هشدار داده بودیم که متاسفانه نه تنها به تذکرات ما توجهی نشد بلکه با کمال تعجب شاهد انتصاب نیروهای سیاسی بی خانمان و غیرسیاسی همسو با دولت در جهت منافع نمایندگان بودیم.

    حسنوند وعده داد به زودی از طریق همین رسانه اسامی مدیران غیر همسو و عوامل سیاسی پشت پرده و پشتیبانی کننده آنها را که بازی در سایه به ضرر منافع مردم برایشان عادت خوشایندی شده است و باعث اخلال و عقب ماندگی برنامه های دولت در شهرستان مسجدسلیمان میگردند را اعلام می نماید.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *