×
آخرین اخبار

خرید بهترین دستگاه تصفیه آب ارزان قیمت از تصفیه آسا

  • کد نوشته: 107014
  • ۱۴۰۱-۰۹-۰۱
  • 143 بازدید
  • آب لوله کشی شهری به دلیل وجود آلاینده ها و مواد شیمیایی مثل کلر، در دراز مدت انسان را دچار مشکل خواهد کرد و باعث بروز بیماری های خطرناکی از جمله سرطان روده بزرگ، سرطان مثانه، مشکلات گوارشی، بیماری های کلیه و قلب و عروق و … خواهد شد.آب یکی از ضروی ترین مواد مورد نیاز بدن می باشد و نقش مهمی را در سلامت ما ایفا می کند.

    خرید بهترین دستگاه تصفیه آب ارزان قیمت از تصفیه آسا

    با استفاده از دستگاه تصفیه آب می توان این آلودگی ها را برطرف کرد و مانع از بروز این بیماری ها شد. دستگاه تصفیه آب بدون برق و مخزن یک دستگاه مقرون به صرفه بوده که باعث می شود شما آبی سالم و بهداشتی در اختیار داشته باشید و از بیماری های ناشی از آب آلوده جلوگیری کنید. دستگاه های تصفیه آب به روش های مختلفی عمل تصفیه سازی را انجام می دهند. ما در این مقاله به معرفی این نوع از دستگاه های تصفیه آب می پردازیم و مزایای آن را نیز به شما خواهیم گفت.

    دستگاه تصفیه آب اولترا فیلتراسیون

    اولترا فیلتراسیون یا فراپالایش یک روش جدید برای تصفیه آب است که بدون نیاز به برق عمل تصفیه آب را انجام می دهد و تنها از نیروی فشار آب استفاده می کند. این دستگاه بر خلاف دستگاه ای برقی، پمپی نیز در آن ها وجود ندارد.فیلتر ممبران این دستگاه دارای منافذی با قطر ۰۱/۰ میکرون است که به خوبی تمام نا خالصی های آب مثل پروتئین ها، اندوتوکسین ها، پاتوژن ها، پلاستیک، دوده و دی اکسید کربن موجود در آب را از بین می برد. فیلتر های اولترا فیلتراسیون معمولا از جنس الیافی بوده و چون از مواد ارزانی ساخته می شوند بنابراین قیمت آن ها نیز کم تر از فیلتر های دستگاه های دیگر است.

    مواد جامد بسیار زیادی در آب لوله کشی شهری وجود دارند. از گل لای و لجن گرفته تا فلزات سنگین و انواع مواد شیمیایی جامد که از راه خاک و آب‌های سطحی وارد تصفیه خانه صنعتی می‌شوند. تصفیه خانه شهری به دلیل حجم بالای آب نمی‌تواند تمام این ذرات را از آب جدا کند هم چنین به دلیل قدیمی و فرسوده بودن آن ، بخش بزرگی از این ذرات جامد وارد سیستم آب‌رسانی شهری می‌شوند. دستگاه های اولترا فیلتراسیون رسوبات، میکروب ها و میکروارگانیسم های موجود در آب را از بین می برند و فقط توسط فیلتر های مخصوص کار تصفیه را انجام می دهند و مانند دستگاه های اسمز معکوس از پرتو های UV و فشار استفاده نمی کنند.

    مزایای تصفیه آب به روش UF

     فرایند تصفیه آب در آن ها بسیار ساده است و چون مخزنی برای نگهداری آب ندارد، در هر لحظه که بخواهید آب را تصفیه می کند زمان کمی می برد و یکی از مهم ترین مزیت دستگاه های UF صرفه جویی در مصرف برق می باشد چون که این دستگاه ها نیازی به برق ندارند. هم چنین بچون تجهیزات و قطعات الکتریکی نیز ندارند ارزان ترین دستگاه های تصفیه آب به شمار می روند. به راحتی زیر سینک آشپزخانه نصب می شوند و سر و صدای کمی دارند. چون دستگاه برقی نیست بنابراین نیازی به خاموش و روشن کردن آن نیز نمی باشد. رنگ و مزه آب کاملا طبیعی می‌شود و هیچ بوی نامطبوعی ندارد.

    هزینه تعمیرات و نگهداری این دستگاه تصفیه آب نیز کم است. به راحتی تمیز و فیلتر هایش تعویض می شود. تمامی این مزایا باعث شده تا این دستگاه ها بسیار محبوب و پر فروش باشند و در کنار دیگر انواع دستگاه های تصفیه آب به رقابت بپردازند و جایگاه خود را داشته باشند.دستگاه های اولترا فیلتراسیون بهترین روش برای جذب رسوبات آب است و اگر در منطقه ای سکونت دارید که آب شرب شما رسوبات و آلودگی میکروبی دارد، این دستگاه بسیار برای شما مناسب می باشد. شما با خرید این دستگاه دیگری نیازی به تهیه بطری های آب معدنی نخواهید داشت و به همین دلیل هم در هزینه هایتان در دراز مدت صرفه جویی می کنید و هم آسیب کمتری به محیط زیست خواهد رسید.

    قیمت و خرید دستگاه تصفیه آب UF

     دستگاه های UF از نظر طراحی و ظاهر انواع مختلفی دارند. مدل زیر سینکی آن ها بیشتر رایج و پر طرفدار است چون که سر و صدای کمتری دارد و قابل مشاهده نیستند. دستگاه های رومیزی به دلیل طراحی متفاوت قیمت بالا تری نسبت به نوع زیر سینکی دارند. هم چنین دستگاه های اولترا فیلتراسیون در ۳ الی ۶ مرحله عرضه می شوند. طبیعتا هر چه تعداد مراحل بیشتر باشد به معنی این است که آب را بهتر تصفیه می کند و در آن متریال بیشتری استفاده شده است، بنابراین قیمت آن نیز بالا تر می باشد.قیمت دستگاه تصفیه آب یکی از مسائل مهم برای خریداران است. جهت مشاهده قیمت و خرید دستگاه تصفیه آب تصفیه آسا به سایت این شرکت مراجعه نمایید.

    قیمت تصفیه آب اولترا فیلتراسیون نسبت به دستگاه های دیگر مناسب تر و ارزان تر می باشد و این ارزانی ربطی به کیفیت آن ندارد و تنها به علت عدم نیاز به برق این دستگاه ها می باشد. هم چنین هزینه تعمیرات و فیلتر های آن نیز بسیار کمتر از دستگاه های دیگر است.
     دستگاه تصفیه آب اولترا فیلتراسیون در بسیاری از موارد برای تصفیه آب کافی است. اگر نتایج آزمایشات آب آشامیدنی شما نشان دهد که سختی آب کمی دارید و موادی مانند نیترات و باکتری‌های خطرناک بسیار کوچک در آب وجود ندارند، روش اولترا فیلتراسیون برای تصفیه آب شما کافی است و لازم نیست دستگاه های تصفیه گران قیمت خریداری نمایید.
    با خرید آب تصفیه کن تایوانی اصل نه تنها در هزینه های آینده  خود صرفه جویی خواهید کرد بلکه همواره آبی بهداشتی و گوارا خواهید داشت و از بروز بیماری های خطرناک جلوگیری می کنید و سلامت خود را تضمین خواهید کرد.

    در هنگام خرید به برند دستگاه توجه کنید. برند های تایوانی جزو بهترین و معتبر ترین برند های دستگاه های تصفیه آب در دنیا می باشند که در ایران نیز بسیار طرفدار دارند. بسیاری از کارشناسان و متخصصان نیز استفاده از این دستگاه ها را توصیه و تایید کرده اند. هم چنین در تست های کیفیت سنجی نیز نتایج قابل قبولی را کسب کرده اند. برند های مینروا، سافت واتر و سی سی کا جزو برند های قدیمی و معتبر در حوزه ی تصفیه آب می باشند که دستگاه های با کیفیت و با بازدهی بالایی را تولید می کنند از جمله دستگاه های اولترا فیلتراسیون. این برند ها در ایران نیز موجود می باشند اما دقت داشته باشید که آن ها را از نمایندگی های معتبر فروشندگان مطمئن خریداری نمایید. این روزها دستگاه های مشابه و فیک تایوانی در بازار زیاد به چشم می خورد. دستگاه های تایوانی اصل دارای تاییدیه ها و استانداد های جهانی از جمله NSF و QW می باشند که این استاندارد ها حتما باید بر روی دستگاه مشخص باشد. هم چنین از گارانتی آن و خدمات پس از فروش نیز اطمینان حاصل نمایید.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *