×
آخرین اخبار

«خرس شکست‌ناپذیر» به ۲ المپیک بعدی هم فکر می‌کند

  • کد نوشته: 120981
  • ۱۴۰۱-۱۲-۲۲
  • 42 بازدید
  • برترین جودوکار جهان می‌گوید دلیلی برای کناره‌گیری از این رشته ورزشی نمی‌بیند و دوست دارد به کارش ادامه دهد.

    به گزارش سایت inside the games، تدی راینر، قهرمان سنگین‌وزن جودوی المپیک ۲۰۱۲ و ۲۰۱۶ و دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۲۰ اعلام کرد که ممکن است تا المپیک ۲۰۲۸ لس‌آنجلس به کار خود ادامه دهد.

    جودوکار ۳۳ساله ملقب به «خرس شکست‌ناپذیر» که در بازی‌های ۲۰۲۰ توکیو به مدال برنز بسنده کرد، به فرانسه کمک کرد، اولین عنوان طلای تیمی را کسب کند. او در گفت‌وگو با روزنامه فرانسوی اکیپ عنوان کرد: «تا زمانی که همه چیز خوب پیش برود ورزش قهرمانی را ترک نخواهم کرد و دوست دارم در صحنه رقابت‌ها بمانم. نه تنها برای المپیک پاریس که برای المپیک بعدی در لس‌آنجلس هم برنامه دارم. وقتی در خود می‌بینم که چقدر شور و شوق تمرین‌کردن دارم، به خودم می‌گویم نباید بعد از المپیک پاریس کناره‌گیری کنم و دوست دارم همچنان در رقابت‌ها باشم. نکته اصلی این است که کاری با کیفیت انجام دهم، چیزهای جدیدی یاد بگیرم تا پیشرفت کنم و تکنیک‌های جدیدی را به جودوی خود اضافه کنم.

    او در بخش دیگری از صحبت‌هایش نیز گفت: از نظر جسمی احساس خوبی دارم و میل به پیروزی و قهرمان‌شدن هنوز هم در من وجود دارد، پس چرا وقتی عاشق کاری هستم که انجام می‌دهم آن را ترک کنم؟ فعلاً احساس خستگی نمی‌کنم.

    او در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است در المپیک ۲۰۲۸ لس‌آنجلس شرکت کند، پاسخ داد: بله ممکن است. البته ما در سال ۲۰۲۳ هستیم و هنوز خیلی زود است بخواهیم درباره سال‌های پیش رو صحبت کنیم.

    جودوکار فرانسوی ۱۰۰+ کیلوگرم توانسته است تاکنون ۱۰ طلای جهانی را نیز کسب کند تا یکی از پرافتخارترین جودوکاران تاریخ لقب گیرد. بهترین جودوکار جهان سال‌ها بود در این رشته بدون شکست بود و از سال ۲۰۱۰ تمام حریفان خود را در این رشته ورزشی شکست داده بود و هیچ حریفی توان شکست‌دادن او را نداشت. او در این مدت توانسته بود ۱۵۷ مبارزه را با برد به پایان برساند تا لقب شکست‌ناپذیر به او داده شود تا اینکه در دور سوم رقابت‌های گرنداسلم پاریس برابر کوکورو کاگورا شکست خورد و ایپون (ضربه فنی) شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *