×
آخرین اخبار

خبر خوش برای سربازان/ ۳ روز مرخصی تشویقی به مناسبت روز سرباز

  • کد نوشته: 98779
  • ۱۴۰۱-۰۷-۱۸
  • 142 بازدید
  • سربازان می‌توانند با هماهنگی فرماندهان انتظامی سراسر کشور سه روز مرخصی تشویقی بگیرند.

    خبر خوش برای سربازان/ ۳ روز مرخصی تشویقی به مناسبت روز سرباز

    به گزارش دیدگاه نیوز، سربازان به مناسبت روز سرباز سه روز مرخصی تشویقی می‌گیرند.

    به نقل از سایت پلیس، رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا ضمن تبریک هفته فراجا به سربازان عزیز کشور گفت: به مناسبت روز «سرباز» و به پاس قدردانی از زحمات سربازان مشغول به خدمت در فرماندهی انتظامی فراجا در سراسر کشور، این عزیزان از سوی فرماندهان انتظامی درسراسر کشور و پلیس‌های تخصصی از سه روز مرخصی تشویقی برخوردار می‌شوند.

    تقی مهری با تبریک هفته فراجا به سربازان عزیز کشور که در فرماندهی انتظامی سراسر کشور حافظ جان و مال و ناموس مردم هستند، اظهارکرد: سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای دفاع از مرزهای کشور و تقویت بنیه دفاعی کشور همواره در صحنه حضور فعال دارند.

    وی با اشاره به شعار هفته فراجا «پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس» و گرامی داشت روز «سرباز» در هفته فراجا بیان کرد: به پاس قدردانی از زحمات سربازان مشغول به خدمت در فرماندهی انتظامی فراجا در سراسر کشور، این عزیزان از سوی فرماندهان انتظامی در سراسر کشور و پلیس‌های تخصصی از سه روز مرخصی تشویقی برخوردار می‌شوند و اعطاء آن در اختیار فرماندهان انتظامی سراسر کشور می‌باشد.

    این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: با برگزاری جشنواره در روزهای آتی در سراسر کشور از سربازان نمونه و ساعی در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی و… به تناسب نوع فعالیت آنان، تقدیرو تشویق به عمل خواهد آمد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.