×
آخرین اخبار

حوادث رانندگی در خوزستان ۱۸مصدوم بر جا گذاشت

  • کد نوشته: 93736
  • ۱۴۰۱-۰۶-۲۲
  • 238 بازدید
  • اهواز – خبر روز – مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: وقوع چهار فقره تصادف از عصر دیروز دوشنبه تا امروز در جاده های خوزستان ۱۸ نفر مصدوم بر جا گذاشت.

    حوادث رانندگی در خوزستان ۱۸مصدوم بر جا گذاشت

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از روابط عمومی این مرکز عارف شرهانی سه شنبه بیان کرد: برخورد پنج خودرو شامل پراید، سایپا، ساینا، پژو پارس و پژو ۴۰۵ در محور هندیجان – ماهشهر در ساعت ۱۷:۵۰ دقیقه روز دوشنبه ۶ نفر مصدوم برجا گذاشت که یک نفر در محل درمان شد و پنج نفر به بیمارستان هندیجان انتقال یافتند.

    وی افزود: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پیکان در ساعت ۱۸:۵۰ دقیقه دیروز در جاده هفت شهیدان مسجدسلیمان پنج نفر مصدوم شدند که سه نفر با آمبولانس های ۱۱۵ و ۲ نفر با آمبولانس های هلال احمر به بیمارستان منتثقل شدند.

    شرهانی ادامه داد: به دنبال برخورد ۲ خودروی پراید و تیبا در ساعت ۳:۳۰ دقیقه بامداد امروز سه شنبه در خروجی سوسنگرد، روستای بردیه ۲ نفر مرد ۲۹ و ۳۸ ساله مصدوم شدند و به بیمارستان شهدای نفت سوسنگرد انتقال یافتند.

    مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در حادثه ای دیگر برخورد خودروهای پراید و سمند در ساعت ۴:۵۵ دقیقه بامداد امروز سه شنبه در محور شوش ، اهواز پنج نفر مصدوم بر جا گذاشت که شامل یک پسر بچه یک ساله، ۲ پسر نوجوان ۱۴ و ۱۷ ساله، یک مرد ۴۵ ساله و یک زن ۴۳ ساله گزارش شده که به بیمارستان نظام مافی شوش اعزام شدند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *