×
آخرین اخبار

حوادث رانندگی در خوزستان یک کشته و هشت مصدوم برجا گذاشت

  • کد نوشته: 96059
  • ۱۴۰۱-۰۶-۲۷
  • 219 بازدید
  • اهواز – خبر روز – مدیر روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: وقوع چهار فقره تصادف در جاده‌های خوزستان در ۲۴ ساعت گذشته یک کشته و هشت مصدوم بر جا گذاشت.

    حوادث رانندگی در خوزستان یک کشته و هشت مصدوم برجا گذاشت

    به گزارش روز یکشنبه دیدگاه نیوز به نقل از روابط عمومی این مرکز عارف شرهانی بیان کرد: برخورد پراید با یک عابر پیاده از زایران اربعین حسینی در توقفگاه خودرویی مرکزی چذابه موجب مصدوم شدن یک زن ۴۷ ساله شد که توسط ماموران اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان طریق القدس انتقال یافت.
    وی افزود: در حادثه‌ای دیگر بر اثر برخورد خودروهای هیوندای آزرا و پراید با یکدیگر در جاده هندیجان – ماهشهر یک مرد ۵۴ ساله مجروح و به بیمارستان شهدای هندیجان منتقل شد.

    شرهانی گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی پراید در جاده بستان – عبدالخان سه نفر مصدوم بر جا گذاشت که شامل یک پسر بچه چهار ساله و یک مرد ۳۱ ساله و یک زن ۲۲ ساله ثبت شده که توسط یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان نفت سوسنگرد منتقل شدند.

    سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان ادامه داد: در یک حادثه نیز بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در اندیمشک – شوش سه نفر شامل ۲ نفر مرد ۲۰ و ۲۱ ساله و یک زن ۵۱ ساله مصدوم شدند و یک نفر با هویت نامشخص فوت شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *