×
آخرین اخبار

حمله ‌گسترده به عمق عربستان با ۲۲ فروند موشک و پهپاد انتحاری

  • کد نوشته: 54538
  • ۱۳۹۹-۱۲-۱۸
  • 667 بازدید
  • یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن شامگاه یکشنبه از حملات سنگین موشکی و پهپادی به چند شهر مهم راهبردی و نفت خیز در عمق عربستان خبر داد.
    حمله ‌گسترده به عمق عربستان با ۲۲ فروند موشک و پهپاد انتحاری

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از المیادین، سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که شامگاه یکشنبه در جریان عملیات بازدارندگی ۶ مناطقی در عمق اراضی عربستان با استفاده از ۸ فروند موشک و ۱۴ فروند پهپاد انتحاری حمله قرار گرفته است.

    وی تاکید کرد: یگان موشکی و نیروی هوایی یمن در این عملیات گسترده توانست عمق عربستان را هدف قرار دهد. یکی از اهداف عملیات امروز شرکت آرامکو در بندر راس التنوره بود.

    سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد: در این عملیات که با عنوان بازدارندگی ۶ انجام شد، برخی پایگاههای نظامی در منطقه دمام هدف قرار گرفتند. همچنین پایگاههای نظامی در مناطق عسیر و جیزان با استفاده از ۴ پهپاد انتحاری و ۷ فروند موشک بدر هدف قرار گرفت.

    وی تاکید کرد: این عملیات گسترده حق طبیعی و مشروع یمنی‎ها در پاسخ به تشدید تجاوزات ائتلاف سعودی و محاصره همه‌جانبه یمن بوده است. ما به رژیم سعودی هشدار می‌دهیم تا زمانی که تجاوزات و محاصره علیه یمن را متوقف نکند، این عملیات‌های دردآور و قاطع را ادامه خواهیم داد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    یک پاسخ به “حمله ‌گسترده به عمق عربستان با ۲۲ فروند موشک و پهپاد انتحاری”

    1. مراد قنبری گفت:

      ای کاش به جای ۲۲تا۲۲۰تا موشک میزد داخل عربستان

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *