×
آخرین اخبار

سخنگوی نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن اعلام کرد
حمله موشکی یمنی‌ها به جده

  • کد نوشته: 44417
  • ۱۳۹۹-۰۹-۰۳
  • 464 بازدید
  • سخنگوی ارتش یمن اعلام کرد یگان موشکی این نیرو‌ها توانستند با یک فروند موشک بالدار از نوع قدس ۲، ایستگاه توزیع شرکت نفتی آرامکو را در جده هدف قرار دهند.
    حمله موشکی یمنی‌ها به جده

    به گزارش دیدگاه نیوز، شبکه تلویزیونی المسیره لحظاتی پیش در خبر فوری گزارش داد: یحیی سریع سخنگوی نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن اعلام کرد یگان موشکی این نیرو‌ها توانستند با یک فروند موشک بالدار از نوع قدس ۲، ایستگاه توزیع شرکت نفتی آرامکو را در جده هدف قرار دهند.
    یحیی سریع افزود: استفاده از این موشک اخیرا پس از آزمایش‌های موفق در عمق خاک عربستان که هنوز اعلام نشده است، به طور رسمی آغاز شد. به لطف خدا این حمله با دقت به هدف اصابت کرد و خودرو‌های آمبولانس و آتش نشانی به سرعت به این محل اعزام شدند.
    وی خاطر نشان کرد: این عملیات بی سابقه در پاسخ به ادامه محاصره و تجاوزگری علیه یمن و در چارچوب وعده چند روز پیش نیرو‌های مسلح یمن درباره اجرای عملیات گسترده در عمق خاک عربستان صورت گرفت. بار دیگر به شهروندان و شرکت‌های خارجی فعال در عربستان توصیه می‌کنیم با توجه به اینکه عملیات ما ادامه خواهد داشت، باید از تاسیسات حیاتی دور شوند، زیرا این تاسیسات در فهرست اهداف ما قرار دارند.ش

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *