×
آخرین اخبار

حلاوت آزادی قدس به‌زودی کام آزادی خواهان جهان را شیرین خواهد کرد

  • کد نوشته: 84478
  • ۱۴۰۱-۰۲-۰۸
  • 335 بازدید
  • استاندار لرستان گفت: حلاوت آزادی قدس به‌زودی کام آزادی خواهان جهان را شیرین خواهد کرد.
    حلاوت آزادی قدس به‌زودی کام آزادی خواهان جهان را شیرین خواهد کرد

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان، فرهاد زیویار استاندار لرستان مردم مسلمان و انقلابی استان را به حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.
    در متن بیانیه فرهاد زیویار آمده است:
    بسمه الله الرحمن الرحیم
    «فلسطین پاره تن اسلام است» امام خمینی (ره)
    قدس شریف اولین قبله مسلمانان جهان ایستاده و با صلابت همچون گذشته خاری در چشمان استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار و رژیم کودک کش اسرائیل است.
    حریم امن الهی امروز نمادی از سنگر مبارزه مظلومان در برابر ستمکاران است و هر مسلمان آزاده‌ای بر خود واجب می‌داند با فریاد حق طلبی در برابر این ظلم، از مردم مظلوم فلسطین حمایت کند.
    شکی نیست که با تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله) مبنی بر نابودی اسرائیل در آینده، پایان فتنه صهیونیستی در راه است و حلاوت آزادی قدس مظلوم به زودی کام مسلمانان و تمامی آزادی خواهان جهان را شیرین خواهد کرد.
    در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که با فرمان تاریخی امام راحل به روز قدس نامگذاری شده، بر عهد و پیمان خود با مردم فلسطین می‌مانیم و با بیزاری جستن از رژیم غاصب صهیونیستی، حمایت خود را از فلسطین مظلوم با حضور در آئین راهپیمایی روز قدس اعلام می‌کنیم.
    اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مؤمن و روزه دار و با درود بیکران بر روح پرفتوح رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی رحمه الله علیه، ملت خداجو و ظلم ستیز لرستان را به حضور در مراسم راهپیمایی روز قدس دعوت می‌نمایم تا با حضور سبز خود بار دیگر برگی زرین بر افتخارات این خطه انقلابی رقم زنند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *