×
آخرین اخبار

حفظ و حراست حریم راه‌ها مهمترین اولویت راهداری در سال جاری است

  • کد نوشته: 84219
  • ۱۴۰۱-۰۲-۰۵
  • 441 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز عبدالکریم اخترشناس معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: حفظ و حراست حریم راه‌ها ، کنترل و مدیریت دسترسی راه‌ها و جلوگیری به موقع از شکل‌ گیری فعالیت‌های غیرمجاز در حریم راه‌ها یکی از اولویت های راهداری استان در سال ۱۴۰۱محسوب می شود . […]

    حفظ و حراست حریم راه‌ها مهمترین اولویت راهداری در سال جاری است

    به گزارش دیدگاه نیوز عبدالکریم اخترشناس معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: حفظ و حراست حریم راه‌ها ، کنترل و مدیریت دسترسی راه‌ها و جلوگیری به موقع از شکل‌ گیری فعالیت‌های غیرمجاز در حریم راه‌ها یکی از اولویت های راهداری استان در سال ۱۴۰۱محسوب می شود .

    وی افزود : هر ساله بوسیله افراد سودجو و یا ناآگاه شاهد احداث تعداد قابل توجهی ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راههای استان هستیم که علاوه بر دخل و تصرف غیرقانونی حریم راه ، موجب شکل گیری راههای دسترسی غیر اصولی به راه نیز میشود . 

    اخترشناس تاکید کرد : مصمم هستیم در سال جاری با تشدید گشت ها و نظارت های کنترلی اولا موجب عدم شکل گیری ساخت ساز در حریم راه و ثانیا با کمک دستگاهها ی نظارتی با نقض کنندگان حریم راه برخورد کنیم .

    معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همچنین یکی دیگر از اولویت های راهداری استان را استفاده بهینه و حداکثری از امکانات موجود بیان داشت و افزود : استفاده بهینه و مطلوب از امکانات موجود در جهت ایجاد سطح سرویس مناسب به کاربران جاده‌ای ، یکی دیگر از اولویت کاری راهداری استان در سال جاری است .

    اخترشناس افزود : به‌کارگیری اقدامات پیشگیرانه زود بازده و کم ‌هزینه در بخش نگهداری راه ، نگهداری و استفاده مطلوب از ماشین آلات و لجستیک موجود از جمله اولویت هایی است که باید مد نظر مدیران راهداری در شهرستانها قرار گیرد.

    معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خاطرنشان کرد : بازسازی علایم موجود ، ساماندهی علایم و تجهیزات ایمنی در اختیار یکی دیگر از اولویت های راهداری است و لازم است در همین ابتدای سال علایم آسیب دیده موجود در انبارها بازسازی ، ساماندهی و مجددا مورد استفاده قرار گیرند .

    وی خاطرنشان ساخت : شستشوی مرتب علایم و تابلوها، تعمیر و نگهداری گاردریل وسرعت گیرهای جاده‌ای ، احیای خط‌کشی، آشکارسازی نقاط پرتصادف ، ساماندهی پرتگاه‌ها و بر طرف کردن اختلاف سطح ایجاد شده به دلیل بارندگی‌ها از جمله رئوس فعالیت‌های راهداری در سال ۱۴۰۱ است .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *