×
آخرین اخبار

حضور نماینده محترم مجلس شورای اسلامی در اردوی والیبال نشسته و وزنه برداری جانبازان و معلولین

  • کد نوشته: 67439
  • ۱۴۰۰-۰۵-۰۴
  • 266 بازدید
  • رسولی نژاد به همراه مسئولین فدراسیون با حضور در اردوی تیم های ملی والیبال نشسته و وزنه برداری جانبازان و معلولین از تمرینات ملی پوشان بازدید کرد.
    حضور نماینده محترم مجلس شورای اسلامی در اردوی والیبال نشسته و وزنه برداری جانبازان و معلولین

    به گزارش دیدگاه نیوز به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، امروز دوشنبه چهارم مرداد ماه رسولی نژاد نماینده محترم مجلس شورای اسلامی و اسبقیان رئیس و شکری مدیر اداری و پشتیبانی فدراسیون با حضور در اردوی تیم های ملی والیبال نشسته و وزنه برداری از تمرینات ملی پوشان بازدید کردند.

    در این دیدار رضایی سرمربی تیم ملی والیبال نشسته و رواسی سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان توضیحاتی در خصوص تیم ملی و آخرین وضعیت ملی پوشان ارائه دادند.

    اسبقیان در این دیدار ضمن تبریک دهه ولایت و امامت و اعیاد سعید قربان و غدیرخم بیان کرد: خوشبختانه تیم های ملی ما از بهترین بازیکنان از نظر اخلاق و قهرمانی برخوردار هستند و شاهد حضور پهلوانان در این تیم ها هستیم. از دیدن تمرینات شما لذت بردیم و دعا می کنیم که قهرمانی هایی که در گذشته کسب کردید در پارالمپیک توکیو تکرار شود. ما منتظر کسب خوش رنگ ترین مدال ها از سوی تیم های ملی و ملی پوشان کشورمان در آوردگاه توکیو ۲۰۲۰ هستیم.

    وی ادامه داد: رسولی نژاد از پیشکسوتان ورزش کشور هستند و سال ها در وزارت ورزش فعالیت کردند و اکنون به عنوان نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی مشغول به فعالیت هستند.

    رئیس فدراسیون در پایان ضمن آرزوی سلامتی و توفیق برای ملی پوشان و کادر فنی تیم های ملی کشورمان گفت: به طور حتم حضور رسول نژاد مایه دلگرمی همکاران ما در فدراسیون، ملی پوشان و کادر فنی تیم های ملی است.

    رسولی نژاد نماینده محترم مجلس شورای اسلامی در بازدید از اردوی تیم های ملی والیبال نشسته و وزنه برداری ضمن تبریک دهه ولایت و امامت و اعیاد سعید قربان و غدیرخم بیان کرد: از دکتر اسبقیان و کادر فنی تیم های ملی تشکر می کنم که این فرصت را فراهم کردند تا بتوانیم دقایقی در کنار شما ملی پوشان باشیم و از نزدیک تمرینات قهرمانان کشورمان را مشاهده کنیم.

    وی ادامه داد: در طول این سال ها توفیقی حاصل شد تا با حضور در اردوی تیم های ملی در رشته های مختلف از نزدیک نظاره گر تلاش ملی پوشان در کشورمان باشم.ملی پوشان وزنه برداری و والیبال نشسته تمرینات خوبی را پشت سر می گذارند و به طور حتم از افتخار آفرینان کاروان ورزشی ایران در پارالمپیک خواهند بود.

    رسولی نژاد در پایان گفت:مجلس شورای اسلامی حامی ورزشکاران کشورمان است. امیدوارم که جایگاه ورزش ایران روز به روز ارتقا پیدا کند.گزارش این بازدید را به قالیباف ریاست محترم مجلس شورای اسلامی ارائه خواهم کرد. مطمئن هستم در پارالمپیک توکیو نیز همانند گذشته شاهد مدال آوری ملی پوشان کشورمان خواهیم بود.

    عکس: رضا جوشقانی

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *