×
آخرین اخبار

حضور حداکثری کارکنان پلیس راه لرستان در شروع طرح نوروزی

  • کد نوشته: 121619
  • ۱۴۰۱-۱۲-۲۸
  • 41 بازدید
  • رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گفت: پلیس راه لرستان به محض شروع طرح نوروزی با حداکثر توان کارکنان و خودرویی در سطح محورها حضور دارند.

    حضور حداکثری کارکنان پلیس راه  لرستان در شروع طرح نوروزی

    به گزارش دیدگاه نیوز از لرستان؛ سرهنگ “محمدزارعی” در حاشیه برگزاری رزمایش انتظامی ترافیکی ویژه نوروز ۱۴۰۲ ، اظهار داشت: با توجه به اینکه استان لرستان شاهراه مواصلاتی چندین استان است و نیز در مجاور بااستان خوزستان واصفهان است ، امسال شاهد حجم تردد در سطح محورها هستیم.

    وی افزود: پلیس راه استان لرستان به محض شروع طرح نوروزی با حداکثر توان پرسنلی و خودرویی در سطح محورها حضور دارند.

    رئیس پلیس راه استان لرستان به رانندگان توصیه کرد: بیشترین وقوع تصادفات در شعاع ۳۰ کیلومتری به استان لرستان رخ می دهد بنابراین فاصله طولی را رعایت کنید و از سرعت و سبقت های غیرمجاز خودداری و با سرعت مطمئنه حرکت کنید.

    سرهنگ زارعی اضافه کرد: کارکنان پلیس راه استان با تمام توان در سطح محورها حضور دارند و چنانچه راننده ای مرتکب تخلفی شود بلافاصله اعمال قانون صورت می گیرد.

    این مقام انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: کاهش سرعت در بزرگراها در کمیسیون ایمنی و راههای کشور مصوب شد که طی آن مقرر شد سرعت در آزادراهها ۱۰ کیلومتر کاهش پیدا کند، انشاء الله با نصب تابلوهایی که در سطح محورها ایجاد شود حتماً نسبت به رعایت مقررات آن اقدام خواهد شد و این مصوبه به محض طرح نوروزی انجام خواهد شد.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *