×
آخرین اخبار

حسین عالی محمدی ثابت کرد مسجدسلیمان شهر مردان آهنین است

  • کد نوشته: 5689
  • ۱۳۹۶-۰۵-۲۹
  • 2271 بازدید
  • حسین عالی محمدی چندی پیش با پیام صلح و دوستی و مسجدسلیمان محروم طول کشور تاخلیج همیشه فارس طی کرد تا ثابت کند مسجدسلیمان شهر مردان آهنین می باشد اما محروم است

    حسین عالی محمدی ثابت کرد مسجدسلیمان شهر مردان آهنین است

    به گزارش دیدگاه نیوز،حسین عالی محمدی ورزشکار برجسته مسجد سلیمانی در رشته ورزش انفرادی بازی باتوپ از نوادر روزگار این رشته سالها بدون حامی و اسپانسر و صرفا با عشق و علاقه به ورزش در بازی با توپ به توفیقاتی در کشور و بعضی کشورها نایل آمده است حسین عالی محمدی سال ها بدون طراح ورزشی و اسپانسر و تنها با نبوغ خود رکوردهای چشمگیری را در عرصه جهانی رقم زده است.

    عالی محمدی، ده سالیست که دائما در تیتر اول برنامه های ورزشی و خانوادگیست . وی در سال ۹۲ و ۹۳  در دو آیتم متفاوت برج میلاد را در حضور پایتخت نشینان فتح کرد. در سال گذشته  او توپ فوتبالش را از مرز آسیا به مرز اروپا رساند.

    عالی محمدی در حضور انبوهی از جمعیت چین دیوار بزرگشان را فتح کرد و نام مسجدسلیمان را بر بلندی دیوار تاریخی جهان ثبت کرد.

    او عاشق نام مسجدسلیمان است و سالها در این شهر زندگی می کند. در اصفهان بزرگترین کوه تفریحی اصفهان کوه صفه اصفهان را با نام مسجدسلیمان فتح و سپس مسافت اصفهان تا شاهین شهر را با روپایی بازی با توپ طی کرد.

    حسین عالی محمدی، سالها در کنار تیم نفت هواداران را به وجد در می آورد و همه انگشت به دهان می ماندند.عالی محمدی مسافت شهر ری تا مرقد امام ره را در حضور مسولان عالی رتبه کشور طی کرد تا به آنها بگوید مسجدسلیمان مهد استعداد های ورزشی است تا شهرش را حمایت نمایند. او چندی پیش با پیام صلح و دوستی و مسجدسلیمان محروم طول کشور تا خلیج همیشه فارس طی کرد تا ثابت کند مسجدسلیمان شهر مردان آهنین می باشد اما محروم است.

    سید حمید حسن زاده ،مدیر عامل باشگاه نفتون در اظهار نظری  گفت: از حسین عالی محمدی حمایت میکنیم تا شور و نشاط ورزشی به جامعه  جوانان مسجدسلیمان بازگردد حسین عالی محمدی از زمره قهرمانان ی است که کمتر مورد توجه مسولین و اصحاب رسانه قرار دارد عالی محمدی از سید حمید حسن زاده به خاطر حمایتهای بیدریغ شان تقدیر و تشکر کردند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *