×
آخرین اخبار

جوان بوشهری به عنوان معاونت اجرایی و پشتیبانی امور نوجوان مجمع ملی جوانان کشور منصوب گردید

  • کد نوشته: 89292
  • ۱۴۰۱-۰۵-۱۱
  • 579 بازدید
  • «محمدرضا تنو» مدیر امور نوجوان و دانش آموزی مجمع جوانان استان بوشهر با انتخاب مدیر امور نوجوان و دانش آموزی مجمع ملی جوانان کشور به عنوان معاونت اجرایی و پشتیبانی این مجمع منصوب گردید.
    جوان بوشهری به عنوان معاونت اجرایی و پشتیبانی امور نوجوان مجمع ملی جوانان کشور منصوب گردید

    به گزارش دیدگاه نیوز، محمدرضا تنو، مدیریت پایگاه خبری سمن جوانان استان بوشهر، دبیر کل ائتلاف جوانان انقلابی استان بوشهر، مشاور امور جوانان رئیس شورای شهرستان دیّر، نایب رئیس دوم دوره اول مجلس دانش آموزی استان بوشهر و ریاست روابط عمومی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان دیّر را در کارنامه خود دارد.

    میثم ویسی زاغه، مدیر امور نوجوان و دانش آموزی مجمع ملی جوانان گفت: بنا به عملکرد مطلوبی که محمدرضا تنو در میان جوانان کشور و طی یک سال فعالیت خود به عنوان مسئول امور نوجوان و دانش آموزی مجمع جوانان استان بوشهر داشته و طی بررسی های به عمل آمده این جوان بوشهری به عنوان معاونت اجرایی و پشتیبانی امور نوجوان و دانش آموزی مجمع ملی جوانان کشور منصوب گردید.

    ویسی زاغه افزود: امید است که با استعانت از ایزد منان و با همت، درایت و پشتکاری که این جوان موفق از آن برخوردار است، در به ثمر رسیدن اهداف عالی امور نوجوان و دانش آموزی مجمع ملی جوانان و تحقق پیشرفت نوجوانان کشور کوشا و موفق باشد.

    محمدرضا تنو ضمن تشکر از مدیر امور نوجوان و دانش آموزی مجمع ملی جوانان کشور گفت: انشاءالله تمام توان خود را جهت پیشبرد اهداف امور نوجوان و دانش آموزی مجمع جوانان به کار خواهم گرفت .

    تنو با اشاره به توصیه جدی رئیس‌جمهور برای توجه به جوانان، گفت: نگاه تخصص محور و فرهیختگی نسل جوان همان چیزی است که امروز به آن نیاز داریم و بر این اساس، حضور جوانان مطالبه گر در عرصه‌های مختلف استان را به‌ طور جدی دنبال خواهیم کرد.

    وی گفت: شناسایی ظرفیت‌های استان های کشور ضروری است با توجه به ظرفیت بالای که سطح کشور داریم در بخش‌های مختلف شناسایی و فعال کردن آن‌ها ضروری است و باید از همه توانمندی‌های نوجوانان این کشور استفاده شود تا گامی در زمینه توسعه نسل نوجوانان و دانش آموزان کشور برداشته شود و ما تمام توان خود را برای حمایت از آنان به کار خواهیم بست.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *