×
آخرین اخبار

با حضور مدیر کل بهزیستی استان مازندران ؛
جلسه کمیته فرهنگی مواد مخدر استان برگزار شد

  • کد نوشته: 63664
  • ۱۴۰۰-۰۳-۲۶
  • 310 بازدید
  • با حضور فرزاد گوهردهی مدیر کل بهزیستی استان مازندران، احمد مظفری دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران و نمایندگان دستگاه های اجرایی جلسه کمیته فرهنگی شورای هماهنگی مواد مخدر مازندران برگزار شد.
    جلسه کمیته فرهنگی مواد مخدر استان برگزار شد

    به گزارش دیدگاه نیوز ، گوهردهی مدیر کل بهزیستی استان ضمن تبریک دهه کرامت و ایام ولادت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) گفت: موضوع مواد مخدر و اعتیاد یک مساله چند وجهی می باشد و تک بعدی نیست و اعتیاد نیز یک مساله فردی نیست بلکه امری جمعی می باشد.

    مدیر کل بهزیستی مازندران با اشاره به گستردگی موضوع مواد مخدر در جوامع افزود: گستردگی مواد مخدر یک تهدید استراتژیک برای جوامع محسوب می شود و گسترش اعتیاد موجب بازماندن بخش اعظمی از نیروی انسانی در کشور نسبت به وظایفشان و نیز زمینه ارتکاب جرایم و معضلات اجتماعی را فراهم می آورد که می طلبد جهت پیشگیری و درمان، برنامه ریزی دقیق و مدون داشته باشیم.
    وی در خصوص اثرات مخرب اعتیاد جوانان افزود: از مخرب ترین آسیب های اجتماعی، اعتیاد به مواد مخدر در بین نوجوانان و جوانان در جامعه می باشد که زمینه ساز تخریب بنیان خانواده و مانع جدی برای توسعه و پیشرفت کشور است و به همین دلیل باید با اتحاد و همبستگی به مبارزه با آن پرداخت.
    گوهردهی بیان کرد: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در فرمایشات خود در خصوص اعتیاد اشاره داشتند که اعتیاد جزء اولویت دار ترین و مهم ترین آسیب اجتماعی در کشور محسوب می شود، بنابراین با توجه به تبیین نظرات معظم له، باید این موضوع در اولویت فعالیت کلیه دستگاه های اجرایی قرار گیرد.
    مدیر کل بهزیستی استان با اشاره به در پیش رو بودن روز جهانی مواد مخدر تصریح کرد: با توجه به نزدیک بودن روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، فعالیت های دستگاههای اجرایی در این زمینه باید معطوف به آگاه سازی در خصوص پیشگیری از مواد مخدر باشد و شعار روز جهانی مبارزه با مواد مخدر امسال نیز” ما همه حقایق را درباره مواد مخدربه اشتراک بگذاریم ( بازگو کنیم )تا زندگی ها را نجات دهیم” می باشد.

    این مقام مسوول در خصوص شناسایی پاتوق های افراد معتاد اذعان داشت: افرادیکه در پاتوق ها سکونت دارند تحت پوشش بهزیستی می باشند و تست رپید اچ ای آنها در حال انجام می باشد./انتهای پیام

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *