×
آخرین اخبار

جلسه کمیته آموزش مبارزه با مواد مخدر شهرستان مسجدسلیمان به میزبانی مدیریت آموزش و پرورش برگزار شد

  • کد نوشته: 19541
  • ۱۳۹۸-۱۰-۲۳
  • 745 بازدید
  • به گزارش دیدگاه نیوز؛ جلسه کمیته آموزش مبارزه با مواد مخدر شهرستان مسجدسلیمان با حضور نمایندگانی از آموزش و پرورش ، دانشگاه آزاد اسلامی ، فرمانداری ، نیروی انتظامی ، سازمان تبلیغات اسلامی ، شبکه بهداشت و درمان ، اداره ارشاد اسلامی و . . . به میزبانی مدیریت آموزش و پرورش برگزار شد . […]

    جلسه کمیته آموزش مبارزه با مواد مخدر شهرستان مسجدسلیمان به میزبانی مدیریت آموزش و پرورش برگزار شد

    به گزارش دیدگاه نیوز؛ جلسه کمیته آموزش مبارزه با مواد مخدر شهرستان مسجدسلیمان با حضور نمایندگانی از آموزش و پرورش ، دانشگاه آزاد اسلامی ، فرمانداری ، نیروی انتظامی ، سازمان تبلیغات اسلامی ، شبکه بهداشت و درمان ، اداره ارشاد اسلامی و . . . به میزبانی مدیریت آموزش و پرورش برگزار شد .

    داودی مدیر آموزش و پرورش با گرامیداشت ایام و تشکر از حاضرین بیان کرد در سطح شهرستان مسجدسلیمان بیش از بیست و هفت هزار دانش آموز در حال تحصیل هستند که در صورت آگاهی دادن به دانش آموزان هر کدام از آنها یک سفیر سلامت خواهند بود .

    دکتر علی یار حسینی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مسجدسلیمان توجه به کاهش بوروکراسی و کاغذبازی را در راستای آگاهی بخشی به جامعه درخصوص تاثیر مواد مخدر بر خانواده ها را موثر دانست . وی اشاره کرد در این خصوص نیاز به یک انقلاب اداری داریم و باید چکیده پایان نامه های مقطع ارشد و رساله های دکتری که با موضوع آموزش مبارزه با مواد مخدر نوشته شده اند را بصورت یک کتاب واحد تنظیم و چاپ کرد و به جامعه هدف منتقل نمود .

    مهندس نقدی پور نماینده فرماندار در این کمیته به نقش برپایی نمایشگاههای عکس در مدارس با توجه به حافظه قوی تصویری در کودکان اشاره کرد .

    سروان فرهادی نماینده نیروی انتظامی اشاره کرد با همه کمبودها و موانع نیروی انتظامی در هفته دو مورو طرح پاکسازی را اجرا می کند و نیاز است به دانش آموزان در کنار خانواده ها آموزش داده شود .

    در ادامه آقای عیدی وندی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان اشاره کرد : ما ، در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که اولویت ها را برایمان روشن کرده است در جهت آگاهی بخشی به جامعه هدف گام بر می داریم . ما در آموزش و پرورش قائل به این هستیم که پیشگیری مقدم بر درمان است .

    آقای مکوندی نماینده سازمان تبلیغات اسلامی حلقه مفقوده در مبارزه با مواد مخدر را کار کلیشه ای دانست .

    خانم شعبانی نماینده اداره ارشاد اسلامی اعلام کرد اداره ارشاد اسلامی در تمام زمینه ها مخصوصا زمینه های هنری در این زمینه در کنار آموزش و پرورش خواهد بود .

    خانم امین زاده نماینده اداره بهزیستی نیز بر هرگونه همکاری در این باره تاکید کرد .

    خانم جعفربابایی نماینده شبکه بهداشت و درمان به اهمیت آموزش درباره بیماری های مسری علی الخصوص HIV اشاره کرد .

    حاج مهدی مقدم مسئول واحد حراست اداره آموزش و پرورش مسجدسلیمان به خطر وجود مکانهای سِرو قلیان در کنار مدارس اشاره و خواستار بررسی این موضوع گردید .

    خانم رجایی کارشناس مشاوره و سلامت به اجرای طرح توانمندسازی مدارس و طرح یاریگران زندگی در سطح مدارس مسجدسلیمان اشاره کرد .

    .

    .

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *