×
آخرین اخبار

جلسه پرسش و پاسخ رئیس دانشگاه صنعتی شهدای هویزه با دانشجویان برگزار شد

  • کد نوشته: 7408
  • ۱۳۹۶-۰۹-۰۷
  • 1787 بازدید
  • دکتر امین رضا نقره آبادی، هدف اصلی مسئولین دانشگاه را تلاش در جهت ارتقای اهداف عالیه دانشگاه و بالطبع افزایش امکانات و تجهیزات علمی، پژوهشی و رفاهی برای دانشجویان عنوان کرد

    جلسه پرسش و پاسخ رئیس دانشگاه با دانشجویان روز سه شنبه مورخ ۹۶/۰۹/۰۷ در سالن آمفی تئاتر برگزار شد.

     

    به گزارش دیدگاه نیوز  به نقل از روابط عمومی دانشگاه ، رئیس دانشگاه در این نشست، ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: جوانان این مرز و بوم بایستی تفکر بسیجی داشته باشند و راه و روش بسیجی را الگوی خود قرار دهند.

    دکتر امین رضا نقره آبادی، هدف اصلی مسئولین دانشگاه را تلاش در جهت ارتقای اهداف عالیه دانشگاه و بالطبع افزایش امکانات و تجهیزات علمی، پژوهشی و رفاهی برای دانشجویان عنوان کرد.

    وی، با بیان اینکه دغدغه مسئولین دانشگاه حل مسائل و مشکلات دانشجویان است، ابراز امیداوری کرد: برگزاری چنین جلساتی مشکلات آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، رفاهی و تفریحی دانشجویان رفع شود تا دانشجویان با انگیزه بالایی در راستای ارتقای علمی گام بردارند.
    معاونین دانشجویی فرهنگی، پژوهشی و آموزشی مدیریت امور اداری، مدیران گروهها نیز در این نشست حضور داشتند و به سوالات دانشجویان در حوزه مرتبط با خود پاسخ دادند.

    برپایه این گزارش، دانشجویان نیز در ادامه جلسه در خصوص  مشکلات و چالش های پیش روی دانشجویان در زمینه های مختلف اعم از آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، تربیت بدنی و رفاهی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

    در آخر ریاست دانشگاه قول برطرف کردن مشکلات و همکاری بیشتر مسولین دانشگاه با دانشجویان را داده اند.

    نظر شما در مورد این مطلب چیست؟ نظرات خود را در پایین همین صفحه با ما در میان بگذارید.

    دیدگاه نیوز را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *